MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
fjerne filer til systemgendannelse
Fra : per f andersen

Dato : 30-12-07 22:43

Jeg har deaktiveret systemgendannelse og vil nu fjerne alle de filer, som
Windows XP SP2 har gemt til brug for systemgendannelse?

mvh per

Fra : emj

Dato : 30-12-07 23:16

per f andersen skrev:

>Jeg har deaktiveret systemgendannelse og vil nu fjerne alle de filer, som
>Windows XP SP2 har gemt til brug for systemgendannelse?

Du har jo lige slettet dem.
Hilsen emj

Fra : Ole C

Dato : 30-12-07 23:19

per f andersen skrev blandt andet:

> Jeg har deaktiveret systemgendannelse og vil nu fjerne alle de filer,
> som Windows XP SP2 har gemt til brug for systemgendannelse?

Jamen, så gør det da
Nåe, - du vil have at vide hvordan det gøres?
Slet alt indhold i mappen System Volume Information, hvis du har
adgang - ellers læs her hvordan du får det:
http://www.tweakxp.com/article36959.aspx

--
vh
Ole C

Fra : Bjarne Chr

Dato : 30-12-07 23:23

"per f andersen" <igenmail@notvalis.ppp> skrev i meddelelsen
> Jeg har deaktiveret systemgendannelse og vil nu fjerne alle de filer, som
> Windows XP SP2 har gemt til brug for systemgendannelse?
>
> mvh per
De er nok fjernet.
Ellers I Diskoprydning / Mere
vh Bc

Fra : Akadut

Dato : 30-12-07 23:14

"per f andersen" <igenmail@notvalis.ppp> skrev i en meddelelse
> Jeg har deaktiveret systemgendannelse og vil nu fjerne alle de filer, som
> Windows XP SP2 har gemt til brug for systemgendannelse?
>
> mvh per

Dejligt at vide, hvad du vil gøre.