MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Dansk sprogpakke Vista
Fra : Nils Boesgaard

Dato : 28-12-07 16:51

Jeg ønsker en dansk sprogpakke til Vista.
Hvor finder jeg en sådan.

Fra : Søren Blom

Dato : 28-12-07 18:13

"Nils Boesgaard" <ejby-elektronik@mail.dk> skrev
> Jeg ønsker en dansk sprogpakke til Vista.
> Hvor finder jeg en sådan.

Ingen steder med mindre du har Vista Ultimate så kan du dovnloade alverdens
sprogpakker til din Vista via Windows up-date

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Nils Boesgaard

Dato : 28-12-07 20:53

Hej Søren
Jeg har Vista Ultimate, men kan ikke finde siden under Windows up-date. Så
jeg ville være glad om der var en der kunne henvise mig til siden
Nils

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-12-07 22:46

"Nils Boesgaard" skrev i meddelelsen
> Jeg har Vista Ultimate, men kan ikke finde siden under Windows
> up-date. Så
> jeg ville være glad om der var en der kunne henvise mig til siden
> Nils

Den ligger sikkert flere steder - f.x. i:

Start -> Programmer -> Tilbehør -> Velkomst -> Ekstra til Vista

(det er på en dansk Vista sat til "Klassisk visning")

Det er det skærmbillede, som du fik frem, da du installerede Vista.

Jan

--
Mvh Jan
Mail kan sendes fra hjemmesiden www.jve.dk

Fra : Mike.jensen@mvb.net

Dato : 15-01-08 13:29

On 28 Dec. 2007, 22:45, "Jan Vestergaard" <j...@jve.invalid> wrote:

> [...]
> Mvh Jan
> Mail kan sendes fra hjemmesidenwww.jve.dk
> - men newsindlæg bør altid besvares i gruppen

hvordan ser man om det er ultimate man har? Kan nemlig ikke helt finde
ud af dette..

Fra : Ole Bole

Dato : 16-01-08 11:24

> Start -> Programmer -> Tilbehør -> Velkomst -> EkstratilVista

Hej - sådan et punkt er der ikke på min "Velkomst" - det er Vista Business

Men jeg kunne godt tænke mig at oae iet sted hvor der er diverse ting til
min nye Vista

Ole Bole