briketter
Fra : charlotte

Dato : 20-12-07 00:00

Hej

Er der nogen i gruppen der har erfaringer med briketter fra Jem og Fix
Det er billigere end at købe en hel palle, især når man ikke selv har
opbevaring til det hele

Charlotte

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-07 19:40

Jeg har ikke speciel erfaring med briketter fra Jem og Fix, men jeg ved at
der findes gode og dårlige briketter.
De dårlige/billige er fremstillet af en mindre mængde savsmuld og brænder
derfor ikke nær så længe. Min generelle erfaring med Jem og Fix siger mig at
det nok er sådan nogle de har...
Du kan evt. forsøge dig med en enkelt pakke først og se om du er tilfreds.
Husk at undersøge om pakkerne er hele, de suger rigtig meget vand og fugt
hvis plasticindpakningen går i stykker. Især hvis de bliver opbevaret
udendørs.

Mvh. Per
(Der er gået tilbage til rigtig træ-træ igen)

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 21-12-07 21:56

> Er der nogen i gruppen der har erfaringer med briketter fra Jem og Fix

Jep - de er noget møg. Dem jeg har prøvet fra æ brugs var møj bedre. Men som
Per brænder jeg kun træ-træ, briketterne var kun et forsøg.

/tue

Fra : JOB

Dato : 23-12-07 00:41

"charlotte" <charlotte_boegvad@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Charlotte - Ja, dem fra Jem & Kiks er løst pressede, og der ligger flere
håndfulde ubrugeligt savsmuld i posen når den sidste er brugt - jeg har købt
gode ret billige briketter i Silvan - vistnok 5x10kg for en hund, men det er
når de er på tilbud - mvh JOB på Røsnæs