MS Windows
briani 27239
Vista og Visual Studio 2005 problem
Fra : Member

Dato : 19-12-07 16:22

Hej

Jeg har lige installeret Vista Ultimate på min IBM Z60m og installeret alle
updates.
Derefter har jeg installeret Visual studio 2005. Under installatione får jeg
et par meddelelser om at der er kendte kombatibilitsproblemer, men at de kan
løses ved at installere SP1 til VS2005 og vista update til SP1 til VS2005.
Jeg har derefter hentet VS80sp1-KB926601-X86-ENU.exe og prøvet at installere
den, men når den er næsten færdig slukker computeren, og jeg må starte
forfra.
Jeg har også prøvet at lade Windows update installere SP1 til VS2005, med
samme resultat.
Nogen der har et tip eller trick til hvad jeg skal gøre?

Vh

@

Fra : Member

Dato : 19-12-07 18:57

Fandt ud af at hvis jeg lukkede sidepanelet før jeg går igang med
installation, så kører det.

/@