Delt fileystem
Fra : Henning Wangerin

Dato : 15-12-07 00:13

Hejsa.

Er der nogen som har erfaringer med delte/globale fil-systemer?

Jeg har en stak brugere fordelt rundt omkring i landet + en i afrika, hvor
jeg godt vil ha lavet et delt fil-system, på samme måde som et lokalt
nfs-share

Jeg vil godt ha filerne liggende lokalt på e enkelte lokationer, men
samtidigt er det nødvendit at når en brugr ændrer noget _skal_ disse
ændringer distribueres ud til alle med det samme.

Filer som ikke har være brugt hos en bruger, behøver ikke nøsvendigvis at
være på hans server, men skal kunne hentes transparent, og derefter holdes
i sync.

Er der noget der har nogle erfaringer med forskellige systemer?

PFT

Henning

Fra : Jonas Pedersen

Dato : 15-12-07 16:21

Henning Wangerin wrote:

> Er der noget der har nogle erfaringer med forskellige systemer?

Jeg har ikke selv noget erfaring, men jeg tror CODA kan det du ønsker. Læs
mere på http://www.coda.cs.cmu.edu/ljpaper/lj.html

--
Jonas Pedersen - jonas - at - chown.dk / http://chown.dk
Online picture gallery at http://pictureshow.dk