MS Windows
briani 27239
Strømspareskinne
Fra : bertsco

Dato : 14-12-07 16:23

Er der nogen her, der ved hvordan man slår USB spændingen fra i biosen. Min
PacardBell levere spænding via USB stikket, lige så snart der er spænding på
netledningen. Derfor.
Bertsco

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-07 08:38

"bertsco" <bertsco@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her, der ved hvordan man slår USB spændingen fra i biosen.
> Min PacardBell levere spænding via USB stikket, lige så snart der er
> spænding på netledningen. Derfor.
> Bertsco
Hej !

Det er ikke sikkert, at det er muligt.
Min BIOS giver ikke muligheden.
Hvis din pc er stationær med plads til et ekstra pci-kort kan du montere et
ekstra USB-kort. (Ca. 100 kr.)
Det er der ikke spænding på, hvis pc'en er 'slukket'.

mvh

Abricosicus

Fra : Ib

Dato : 15-12-07 11:58

> [...]
> Er der nogen her, der ved hvordan man slår USB spændingen fra i biosen.
> Min PacardBell levere spænding via USB stikket, lige så snart der er

Gå i "Enhedshåndtering" og vælg den "USB-rodhub" det drejer sig om. Vælg
fanebladet "Strømstyring" og marker "Tillad, at computeren slukker denne
enhed for at spare strøm."

Ib E. Christensen