QuickTime afspiller MP3 i browseren - Det ~
Fra : Ukendt

Dato : 13-07-01 22:30

Hej NG

Jeg har aldrig været særlig glad for QuickTime... men jeg skulle se noget,
og var nød til at installere den.
Trykke, trykke, trykke - Færdig med den installation... Men jeg havde nok
ikke kigget ordenligt efter.

Hvis jeg nu trykket på en mp3-fil i IE, så bliver den afspillet i
browser-vinduet, og det er quicktime, der tager sig af afspilningen! Det
skal den ikke... jeg vil have at det er winamp, der skal afspille
mp3-filerne.

Hvis jeg i stifinder dobbelt-klikker på en mp3-fil, så bliver den åbnet med
winamp. Det er kun i browseren, det ikke virker!
Hvor henne kan man ændre det?
Der må da være nogle plugin-indstillinger eller lignende?!

- Leif

Fra : Madsen

Dato : 13-07-01 23:14

"Leif Romme Thomsen" <none> skrev:

> Der må da være nogle plugin-indstillinger eller lignende?!

Har du prøvet Kontrolpanel > Quicktime > Browser Plugin

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.