Jeg kan ikke lukke Outlook 2003?
Fra : Peter Jensen

Dato : 13-12-07 21:53

Når jeg har lukket Outlook 2003 så bliver outlook.exe hængende i joblisten
og kan ikke afsluttes. Klikker jeg på Outlook igen sker der ingenting, men
nu står der outlook.exe to gange i joblisten.

Har andre været ude for dette?

Peter Jensen

Fra : -= JF =-

Dato : 14-12-07 18:54

Peter Jensen skrev:

> Har andre været ude for dette?

Jeg oplever ind imellem det samme med Outlook 2007!
Det er smadder irriterende, klares nu rimeligt nemt ved at højreklikke
på Outlook.exe i joblisten og vælge afslut.

Jeg har netop installeret en opdatering fra MS-update, og det ser ud til
at have klaret ærterne!

--
Mvh. John

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-12-07 11:54

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> [...]
> Mvh. John
>
> The only reason I would take up exercising is
> so that I could hear heavy breathing again.

Hvis der står to Outlook.exe i joblisten kan jeg kun lukke een af dem selv
om Outlook ikke er på skærmen.

Peter Jensen

Fra : -= JF =-

Dato : 15-12-07 13:39

Peter Jensen skrev:

> Hvis der står to Outlook.exe i joblisten kan jeg kun lukke een af dem selv
> om Outlook ikke er på skærmen.

Det har jeg så ikke oplevet. Nærmest tværtimod.
Jeg kunne have 2-3-4 outlook.exe stående i joblisten, og når jeg lukkede
den ene af dem lukkede de alle.

--
Mvh. John