MS Windows
briani 27239
Service Pack1 Vista
Fra : Steen

Dato : 13-12-07 03:35

Jeg har lige installeret den danske Service Pack 1 til Vista (beta), det
tog godt nok lang tid, en time vil jeg tro.

Umiddelbart ingen problemer, er nu spændt på at se forbedringerne og høre om
jeres erfaringer og kommentarer.

Hilsen Steen

Fra : anders

Dato : 13-12-07 06:06

Hvorffor har du hentet beta versionenen, når den fulde version er
tilgængelig ?

Fra : KeNzO

Dato : 13-12-07 10:05

anders skrev:
> Hvorffor har du hentet beta versionenen, når den fulde version er
> tilgængelig ?

Og hvornår er den fulde version udkommet ?

Fra : anders

Dato : 13-12-07 13:21

Igår !

Fra : KeNzO

Dato : 13-12-07 13:22

anders skrev:
> Igår !

Link ?

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-12-07 15:07

"anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Igår !

Ja RC1 udkom igår, ikke den endelige version.
Jeg venter pænt med at installere SP1 til den endelige version udkommer.
Min installation af Vista kører som den skal, har ikke oplevet fejl eller
andet der driller, så SP1 er ikke tvingende nødvendig for mig på nuværende
tidspunkt.

Mvh
Benjamin

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-07 15:28

"anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Igår !

> "KeNzO" <NOm@il.com> skrev i en meddelelse

Det er IKKE den færdige version
Det er "kun" en vuderingsversion

--
med venlig hilsen
Bc

Fra : Lars E. P.

Dato : 13-12-07 10:56

Thu, 13 Dec 2007 06:05:30 +0100, skrev "anders"
<anders.forst@gmail.com> :

>Hvorffor har du hentet beta versionenen, når den fulde version er
>tilgængelig ?

Øhh - der er vist noget du har misforstået!

http://www.version2.dk/artikel/5528?nyhedsbrev

Hilsen Lars

Fra : anders

Dato : 13-12-07 14:57

Så se her www.vistadownlloads.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-12-07 15:56

anders skrev:

>Så se her www.vistadownlloads.dk

den side giver ikke ret meget

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 13-12-07 23:20

"anders" <anders.forst@gmail.com> wrote in message
> Så se her www.vistadownlloads.dk

Er det dem der udgiver Service packs fra MS nu ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ivan Olsen

Dato : 14-12-07 12:34

det er ikke den endelige version af servicepack 1, og om den virker, tjae...
jeg får stadigvæk en masse blue screens of death på min dualcore 4400 MgHz
pc med 3 GB. ram, og har haft det lige fra dag 1, så fra min side er det de
gamle win.98 dage om igen.
Ivan !

Fra : Göran Wennerström

Dato : 15-12-07 01:11

Jeg har hentet vista sp1 rc, men det sker absolut ingenting da jeg
dobbelklikker på filen, hvad kan der være galt?

Venlig hilsen Göran.

Fra : MN

Dato : 15-12-07 11:41

"Ivan Olsen" <enghavevej6@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> 4400 MgHz pc med 3 GB. ram, og har haft det lige fra dag 1, så fra min
> side er det de gamle win.98 dage om igen.

Det er også en kraftig overclock du har på din CPU hvis du mener 4400 GHz.

MN

Fra : Akadut

Dato : 15-12-07 12:26

"MN" <willemoesgade@fjerngmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er også en kraftig overclock du har på din CPU hvis du mener 4400 GHz.
>
> MN

Oftest er det en god idé at gennemlæse det, man vil svare på, to gange. Og
læse svaret to gange. Inden det afsendes.