Sidste frist for opgradering til eCS
Fra : Knud Berggreen

Dato : 13-07-01 21:38

Jeg vil lige sende en reminder....

Efter 31/7 kan man ikke længere opgrader fra Warp 4 til eComStation til
særpris.

Fristen er godt nok blevet forlænget nogle gange, men da eCS GA efter
sigende er meget tæt på at komme ud har jeg ikke forventning om at den
bliver forlænget igen.

Mvh
Knud
--
Berggreen Service - http://www.berggreen.dk

Fra : Knud Berggreen

Dato : 29-07-01 09:08

In <3b4f5cc2$2$xahq$mr2ice@news.get2net.dk>, on 07/13/2001
at 10:38 PM, kub@mobilixnet.dk (Knud Berggreen) said:

> [...]

>Fristen er godt nok blevet forlænget nogle gange, men da eCS GA efter
>sigende er meget tæt på at komme ud har jeg ikke forventning om at den

Mine forventninger blev gjort til skamme. Fristen for opgradering til eCS
fra Warp4 er nu sat til 31/8. Ikke fordi det gør mig så meget rent
økonomisk, for jeg sælger garanteret mere end det dobbelte af
opgraderingerne end jeg ville gøre hvis der kun var den til fuld pris, men
jeg føler det lidt useriøst hele tiden at ændre fristen.

Bestilling af opgraderinger modtages (foreløbig) indtil 31/8-2001 på:

Danske kunder: http://www.berggreen.dk/dk/p_ecomstation.htm
Svenske kunder: http://www.berggreen.dk/se/p_ecomstation.htm
Norske kunder: http://www.berggreen.dk/no/p_ecomstation.htm

Hilsen
Knud

--
Berggreen Shareware Registration Service
Denmark - Norway - Sweden - Finland - Germany - Austria

Fra : torsten.balle.koefoe~

Dato : 30-07-01 15:38

On Sun, 29 Jul 2001 08:08:27, kub@mobilixnet.dk (Knud Berggreen) wrote:

>Fristen for opgradering til eCS fra Warp4 er nu sat til 31/8.

Bliver den ikke snart released?

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

(Replace servername in address with: subetha<dot>dk)

Fra : Lars Lund

Dato : 30-07-01 16:32

Dæl'me et godt spørgsmål...

--

\lars

Fra : Peter Jespersen

Dato : 30-07-01 19:39

Lars Lund wrote:

> Dæl'me et godt spørgsmål...

Det har i nogle uger været helt op til Mensys.nl, (eCS er afleveret) der
står for at bundle ting og sager med selve systemet.

Men det er jo lige før at det er blevet trukket så meget at vi næsten
lige så godt kan få en Fixpack med nu hvor vi venter!

Fra : Knud Berggreen

Dato : 30-07-01 23:03

In <fdOddlWBQ7G9-pn2-McHUDDq1IEvV@localhost>, on 07/30/2001
at 02:38 PM, torsten.balle.koefoed@somewhere.dk said:

>Bliver den ikke snart released?

Jo, og der bliver heller ikke længere udsendt de såkaldte previews.

PS! Hvis man har købt en preview og ikke fået registreret den, så er det
nu det skal gøres.

/Knud

Fra : Peter Jespersen

Dato : 31-07-01 19:46

En lille meddelelse fundet på eComStation.com:

eCS is now shipping Jacaranda Business Systems and Prism Data Works

have announced that they are currently shipping GA to their customers.

Orion Solutions and Mensys are expected to follow next week.

Regards,

Submitted by: Bob St.John

Fra : torsten.balle.koefoe~

Dato : 31-07-01 23:10

On Tue, 31 Jul 2001 18:45:32, Peter Jespersen <flywheel@retel.dk> wrote:

>eCS is now shipping Jacaranda Business Systems and Prism Data Works
>have announced that they are currently shipping GA to their customers.
>Orion Solutions and Mensys are expected to follow next week.

Endelig og herligt! Tak for nyheden.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 01-08-01 08:38

Hmmm!!!

Burde vi egentlig ikke gøre et større nummer ud af det ???

Fra : torsten.balle.koefoe~

Dato : 01-08-01 10:15

On Wed, 1 Aug 2001 07:37:54, Peter Jespersen <flywheel@retel.dk> wrote:

>Burde vi egentlig ikke gøre et større nummer ud af det ???

Skal vi lave en jubeldans?

Fra : Peter Jespersen

Dato : 08-08-01 18:33

torsten.balle.koefoed@somewhere.dk wrote:

> Skal vi lave en jubeldans?

Lets do the dance of
joy....Hey-hey-hey-hey-hey-hey-hey-hey-hey-hey-hey-HEY-HEY-HEY!

Mente lidt mere synlighed....behøver ikke ligefrem at være på den gamle
Team maner...men måske lidt mere aggresivitet her på dette medie! (Ups
brugte ordet medie, nu begynder CopyDan at måle op)...eCS er jo det vi
alle ønsker (et stabilt system med en rigtig OOP GUI, noget som kun BeOS
ellers kan levere) + en synlig opdatering (En GUI opdatering er jo det
der sælger)....

Live long and prosper...

Fra : Knud Berggreen

Dato : 03-08-01 23:10

In <fdOddlWBQ7G9-pn2-v0TdNZCOTXdz@localhost>, on 08/01/2001
at 09:14 AM, torsten.balle.koefoed@somewhere.dk said:

> [...]

Pokkers... Get2nets server har mistet nogle indlæg pr. den 1. og 2. - er
jeg gået glip af noget?

/Knud

Fra : The Amazing Grace

Dato : 04-08-01 00:57

Knud Berggreen wrote:

> Pokkers... Get2nets server har mistet nogle indlæg pr. den 1. og 2. - er
> jeg gået glip af noget?

Ikke så vidt jeg kan se, jeg er på Tiscali.

Jeg ser dit indlæg som det nyeste, og Torstens, som du reply'er på, ser
jeg som det næstnyeste.

Men jeg synes nu også at en lille glad trommedans ville være på sin
plads - ikke mindst når jeg har installeret GA'en og set den køre
stabilt over nogle dage og uger.

Preview'en har jo set både god og stabil ud, men jeg har kun kørt den på
min gamle maskine med Intel TX chipset. Jeg er lidt spændt på, hvad
GA'en siger til et KX133-chipset - som jeg har på min primære maskine.

Nå, jeg har fuld backup af hele harddisken, og som jeg plejer at sige
til min computer: "Du kan ligeså godt give dig, for jeg vinder til
sidst!"

(heh)

Mads Hansen

--
It is interesting to note that before the advent of Microsoft Windows,
"GPF" was better known for its usage in plumbing: Gallons Per Flush.

Fra : Knud Berggreen

Dato : 09-08-01 20:36

In <3B7177E5.2070207@retel.dk>, on 08/08/2001
at 06:33 PM, Peter Jespersen <flywheel@retel.dk> said:

> [...]

>Mente lidt mere synlighed....behøver ikke ligefrem at være på den gamle
>Team maner...men måske lidt mere aggresivitet her på dette medie!

Er der stadig nogle af de gamle OS/2'ere (folk) på nogle af
computermagasinerne - AOD, CW (nå nej ikke CW de har jo altid påstået at
OS/2 var død) men så nogle af de andre?

/Knud

--
Skrækeksempler på splittede, sammensatte ord: http://www.fiduso.dk/skraekeksempler.htm
Og det andre sider på sitet er også ganske tankevækkende....

Fra : Peter Jespersen

Dato : 10-08-01 21:03

Knud Berggreen wrote:

> Er der stadig nogle af de gamle OS/2'ere (folk) på nogle af
> computermagasinerne - AOD, CW (nå nej ikke CW de har jo altid påstået at
> OS/2 var død) men så nogle af de andre?

Der er intet at se på deres hjemmeside...alt går igennem
redaktion@altomdata.dk...men erfaringen er at redaktionen er rimelig
lydhør (til forskel fra fx Datatid) overfor andre tendenser end dem der
kommer fra Redmond...det er bare sjældent at der kommer andet...

Vi må ej heller glemme vore venner på ing.dk, der ofte har haft riven og
leen ude efter vores allesammens ynglingssystem...

live long and prosper...