MS Windows
briani 27239
Backup igen igen
Fra : Henning Lund

Dato : 10-12-07 19:10

Norton Ghost 12 hvordan virker den? Hvad skal man boote op
med for at gendanne systemdisken, det kan jeg ikke læse nogen
steder?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/

Fra : Per

Dato : 10-12-07 19:15

Henning Lund wrote:
> Norton Ghost 12 hvordan virker den? Hvad skal man boote op
> med for at gendanne systemdisken, det kan jeg ikke læse nogen
> steder?

Den medfølgende bootCD .

Muligvis kan du selv lave en boot cd udfra programmet.

/Per

Fra : Henning Lund

Dato : 10-12-07 19:32

Per tastede:

> Den medfølgende bootCD .

Jeg har kun en installationscd, om den kan boote aner jeg ikke.
Skal der være 2 cdér i pakken?

Fra : Kurt Lund

Dato : 10-12-07 22:09

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i meddelelsen
> Per tastede:

> Jeg har kun en installationscd, om den kan boote aner jeg ikke. Skal der
> være 2 cdér i pakken?

Og det er den du skal bruge altså installations cden.

Kurt

Fra : Henning Lund

Dato : 11-12-07 12:17

Kurt Lund tastede:

> Og det er den du skal bruge altså installations cden.

Tak for svaret.