køkkenmaskine
Fra : SB

Dato : 08-12-07 10:07

Nogen der kan anbefale en god multi køkkenmaskine, skal både kunne ælte dej
og hakke grøntsager og hvad man nu bruger sådan en ting til

behøver ikke koste mange 1000 kr.

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-07 11:47

"SB" <sobo@SLETTESofir.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kan anbefale en god multi køkkenmaskine, skal både kunne ælte
> dej og hakke grøntsager og hvad man nu bruger sådan en ting til
>
> behøver ikke koste mange 1000 kr.

Jeg købte en fin en til 3000,- der er tilbehør med så den kan snitte og
hakke. Men ælte dej? Ja, en våd rugbrødsdej kan den klare, men en brøddej?
Eller en frikadellefars? Glem det..
Jeg tror ikke der er nogen af hobbymaskinerne der kan tage 2 kg dej og ælte
det.

Mvh Tommy

Fra : Carsten Keller

Dato : 10-12-07 08:09

"TBJ" <bruussnabelaosprikdk> wrote in message

> [...]
> Eller en frikadellefars? Glem det..
> Jeg tror ikke der er nogen af hobbymaskinerne der kan tage 2 kg dej og

Vores KitchenAid kan ælte det der kan være i skålen uden problemer. Men her
er der så til gængæld ikke hakker og lignende med i pakken, og prisen lander
tættere på 4000...

Keller

Fra : Kim S

Dato : 08-12-07 12:02

"SB" <sobo@SLETTESofir.dk> skrev i meddelelsen
> Nogen der kan anbefale en god multi køkkenmaskine, skal både kunne ælte
> dej og hakke grøntsager og hvad man nu bruger sådan en ting til
>
> behøver ikke koste mange 1000 kr.

Aldi har en røremaskine på tilbud til "ikke ret mange penge"...

Mvh, Kim

Fra : Preben Kaas

Dato : 10-12-07 21:40

On Sat, 8 Dec 2007 12:01:36 +0100, "Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk>
wrote:

>Aldi har en røremaskine på tilbud til "ikke ret mange penge"...

Den koster så vidt jeg har set kr. 1299,-
Samme maskine kan pt fås i Kvickly for 999,- på tilbud

Jeg købte samme maskine i ALDI for ca. 4 år siden . Den virker
upåklageligt og ælter alt det du putter i den.

mvh
Preben
ved mail fjern xxxx

www.prebenkaas.dk

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 11-12-07 09:53

On Mon, 10 Dec 2007 21:40:16 +0100, Preben Kaas
<prebenkaas@xxxxhjallesenet.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg købte samme maskine i ALDI for ca. 4 år siden . Den virker
>upåklageligt og ælter alt det du putter i den.

Kan den klare rugbrødsdej ?, hvor mage wat ?
mvh Ebbe

Fra : Preben Kaas

Dato : 11-12-07 16:00

On Tue, 11 Dec 2007 09:53:07 +0100, Ebbe Hansen
<ebbeh@mail1.stofanet.invalid> wrote:

>Kan den klare rugbrødsdej ?, hvor mage wat ?
>mvh Ebbe

Det kommer nok an på hvor tyk(sej) den er.
Den rugbrødsdej, som jeg bruger, er ret lind, så der er ingen
problemer.

600 Watt
Lyder måske ikke af meget, men det kommer vel også an på gearingen.

Vi hakker kød, blender, rører lette og tunge gærdeje - alt uden
problemer.

Alt ialt er jeg meget godt tilfreds med maskinen

mvh
Preben
ved mail fjern xxxx

www.prebenkaas.dk

Fra : N/A

Dato : 13-03-08 12:02

Fra : kim@profibermail.dk

Dato : 26-01-08 01:03

On 11 Dec. 2007, 16:00, Preben Kaas <prebenk...@xxxxhjallesenet.dk>
wrote:

> [...]
> problemer.
>
> Alt ialt er jeg meget godt tilfreds med maskinen

Hej Preben. Jeg så i snakkede om røremaskine fra aldi .Jeg har lige
købt en sHg røremaskine 800W fra Aldi men mangler tilbehør til denne,
ved du hvor man kan købe det ????
Mvh Kim

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 13-03-08 12:02

On 26-01-2008 09:03 kim@profibermail.dk wrote:
> Hej Preben. Jeg så i snakkede om røremaskine fra aldi .Jeg har lige
> købt en sHg røremaskine 800W fra Aldi men mangler tilbehør til denne,
> ved du hvor man kan købe det ????

Det kan man på http://hup-service.de/ (send en mail - de forstår
engelsk, og sender gerne til DK mod forudbetaling).

Mikkel

--
"But a galloping line of white horses
Said that soon we were in for a race"

www.mzh.dk

Fra : N/A

Dato : 13-03-08 12:02

Fra : nasip

Dato : 10-12-07 03:06

On 8 Dec., 10:07, "SB" <s...@SLETTESofir.dk> wrote:
> Nogen der kan anbefale en god multi køkkenmaskine, skal både kunne ælte dej
> og hakke grøntsager og hvad man nu bruger sådan en ting til
>
> behøver ikke koste mange 1000 kr.
>
> Søren

Jeg købte i sommer en Kenwood chef, som godt nok er stærk, men jeg er
ikke tilfreds med den, da hverken piskeris, dejkrog eller k-spade kan
nå det nederste i skålen, så den kan jeg ikke anbefale.

Pia

Fra : Milla

Dato : 11-12-07 19:25

nasip skrev:

> [...]
> ikke tilfreds med den, da hverken piskeris, dejkrog eller k-spade kan
> nå det nederste i skålen, så den kan jeg ikke anbefale.

Er det ikke et justeringsspørgssmål?

Mvh Milla

Fra : nasip

Dato : 12-12-07 04:34

On 11 Dec., 19:25, Milla <mi...@SOMEHERE.ID> wrote:

> Er det ikke et justeringsspørgssmål?
>
> Mvh Milla

Se det var jeg ikke klar over, at man kunne - altså justere den. Der
var en anden bruger, som var så sød at sende mig en mail netop om
dette, så det skal prøves.

Vh Pia