mailalias-server
Fra : Leonard

Dato : 06-12-07 21:30

Jeg har nogle domæner, hvor jeg gerne vil have nogle mailadresser.
Mailadresserne skal være aliaser for nogle gmail-adresser, altså skal
mails ikke gemmes på serveren, de skal bare videresendes til gmail.

Jeg har en debian-server kørende, som jeg gerne vil have til at udføre
denne aliasing.
Hvordan gør jeg dette simpelt?
Der er tale om 4-5 domæner og 10-15 mailadresser.

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-07 22:57

Jeg kan anbefale dig at installere isp-control.net på din debian.

Den er stadig under udbygning, men virker kanon! (Bruger det selv på min
lille VIA maskine)

Se mere på www.isp-control.net

Jeg hjælper gerne med at opsætte den, hvis der altså er tale om en ny
installation af Debian.

/Jacob Fich

Fra : Leif Neland

Dato : 10-12-07 12:22

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg har nogle domæner, hvor jeg gerne vil have nogle mailadresser.
> Mailadresserne skal være aliaser for nogle gmail-adresser, altså skal
> mails ikke gemmes på serveren, de skal bare videresendes til gmail.

Du kan jo også oprette domainerne i Google Apps https://www.google.com/a
kan du modtage og sende direkte i gmail.

websiderne kan blive liggende, hvor du vil have det.

Leif