Skabslåger køkken
Fra : Torben Brøndum

Dato : 05-12-07 20:47

Hej derude,

Jeg skal til at købe elementer til køkken, bryggers, badeværelse og
gæstetoilet - i den forbindelse vil jeg gerne høre Jeres mening om og
erfaring med låger:

Jeg er nået frem til at vælge mellem to typer: 18 mm MDF plade belagt med
glat ege (sæbe eg) folie på forside og melamin på bagside og hvidpigmenteret
Ask finer facet (jeg har ikke flere data på sidstnævnte).

Et argument for at vælge den første er at den holder sig uden at ændre
farve - sidstnævnte vil mørkne sig gennem årerne + at såfremt man har et
vådt vidstestykke til at hænge på lågen kunne det give et skjold.

Prismæssigt er finer (noget) dyrere.

Hvad vil I anbefale, hvad er Jeres erfaringer og/eller kommentarer iøvrigt.

Hilsen Torben Brøndum