ESDH / Acadre
Fra : Mike Johnson

Dato : 05-12-07 23:34

Hej,

Det kan godt være at dette spørgsmål ikke hører til dette forum, men
så kan I måske henvise til hvor dette mere hører hjemme :

Er der nogen som har kendskab til ESDH / Acadre og Word ? Fx. hvordan
får man overført data fra henholdsvis ESDH og Acadre over i et nyt
Word dokument (når dette vælges) ? Skal evt. VBA kode ligge i selve
Word skabelonen og skal denne placeres et bestemt sted (placering set
fra ESDH / Acadre og selve VBA koden inde i Word skabelonen) ?

På forhånd tak.

MJ

Fra : Western

Dato : 06-12-07 18:57

"Mike Johnson" <question@hotmail.com> skrev

> [...]
> Word skabelonen og skal denne placeres et bestemt sted (placering set
> fra ESDH / Acadre og selve VBA koden inde i Word skabelonen) ?

Hvad er det for data du vil overføre? Er det dokumentprofilen fra ét
dokument som du vil genbruge i et nyt dokument, eller er det selve
dokumentets indhold du vil overføre?

--

Leif Westen

Fra : Mike Johnson

Dato : 07-12-07 08:51

Enten skal man åbne et eksisterende dokument (og her skal der ikke
ændres noget), men hvis der oprettes et nyt skal jeg på en eller anden
måde have et journal nummer.

Brevet skal være en bestemt skabelon.

Jeg ved dog ikke hvordan man får oplysningerne fra disse programmer.
Måske er der en fra denne NG som kender til programmerne og kan sige
mig hvordan denne skal løses

MJ

Fra : Mike Johnson

Dato : 07-12-07 08:55

eg er lidt p bar bund. Dvs. at jeg har en skabelon som virker når den
køres fra sig selv, men det ønskes at denne integreres med henholdsvis
ESDH / Acadre.

Jeg ved dog ikke hvordan dette gøres da det vel er disse programmer
som skal åbne / oprette et dokument på baggrund af min skabelon. Men
et er at få denne del til at virke, et andet er at få den til at gemme
nye / rettede dokumenter tilbage til disse systemer !?