Hvordan fjerner man "ugyldige" e-mail adre~
Fra : Ukendt

Dato : 05-12-07 07:29

Hej - Ja, måske hører mit spørgsmål hjemme her ?

Hvordan sletter man "brugte" e-mail-adresser i OUTLOOK 2007 ?

- Ikke fra Adressse kartoteket - men dem, som automatisk dukker op i Til
linien, når man sender ny e-mail.

- Ja - undskyld - jeg har lige sendt til Outlook Express gruppen - og
opdagede (for sent) at det ikke hørte hjemme dér. - Altså ikke for at
cross-poste !

So Sorry ...

Har lige downloaded en prøve udgave af Office 2007 + OUTLOOK 2007, som jeg
ikke plejer at bruge.
Og jeg kunne godt tænke mig at slette nogle af de automatiske e-mail
adresser igen. Fordi jeg ikke vil bruge dem igen.
(Det er jo ellers praktisk nok de kommer - dem man ellers gerne vil beholde)

Kan man det? Og hvordan ?

MvH
Jørn

Fra : JR

Dato : 05-12-07 08:03

Hej Jørn

Her er en måde (der findes måske en anden der er lettere)
Start en ny mail.
I adressefeltet skriver du a, herefter kan du vælge modtagere du tidligere
har sendt til der starter med a.
Med pil ned tasten "markere" du den første poat du vil slette.
Tryk på "delete", og adressen er slettet i "hurtigvalg"
Fortsæt ved at taste a igen, herefter b, etc.

mvh
/Johnny

Fra : Hans-Henrik

Dato : 05-12-07 12:55

Hvis du ønsker at slette hele listen på een gang, kan du slette filen:

C:\Documents and Settings\brugernavn\Application
Data\Microsoft\Outlook\Outlook.NK2

Mvh.
Hans-Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-07 16:10

"Hans-Henrik" <hhdmnejtaktilspam@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hvis du ønsker at slette hele listen på een gang, kan du slette filen:
>
> C:\Documents and Settings\brugernavn\Application
> Data\Microsoft\Outlook\Outlook.NK2

Hej Hans Henrik

Tak for svaret - Næh, det var kun et par "fejl" e-mail, som skulle væk -
Men så ved jeg det med hele listen...

MvH
Jørn

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-07 16:07

"JR" <jrDetteErFormeget@OgDetteFynsnet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Tryk på "delete", og adressen er slettet i "hurtigvalg"
> Fortsæt ved at taste a igen, herefter b, etc.

Hej Johnny

Mange Tak - Det virkede jo fint - Troede det var mere kompliceret ...

MvH
Jørn