Afspille .WMV fil på Fedora 8 KDE ?.
Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 03-12-07 00:39

Jeg har nu prøvet at hente flere media player men det er ikke lykkedes
mig at finde noget jeg kan bruge til afspilding af .WMV filer.
Hvad skal hentes for at jeg kan afspille .wmv filer ?.
Mvh.
KE Kofod.

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 03-12-07 01:07

KE Kofod / 7100 wrote:
> [...]
> mig at finde noget jeg kan bruge til afspilding af .WMV filer.
> Hvad skal hentes for at jeg kan afspille .wmv filer ?.

Få installeret synaptic og apt i din fedora installation og addére
medibuntu repositories. Hent så derfra: win32-codecs og libcss2 (til
kodede dvd'er - du får brug for rådet senere, hvis du vil se dvd).
Men apt og synaptic er debian? Ja, og? Fedora er lidt for meget "kun
open-source" orienterede til at kunne overleve på min computer.

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 03-12-07 16:29

KE Kofod wrote :

> Jeg har nu prøvet at hente flere media player men det er ikke lykkedes
> mig at finde noget jeg kan bruge til afspilding af .WMV filer.

Der er tips til installationen af flere forskellige multimedie
programmer under Fedora 8 her:
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 03-12-07 22:45

KE Kofod / 7100 skrev:
> [...]
> mig at finde noget jeg kan bruge til afspilding af .WMV filer.
> Hvad skal hentes for at jeg kan afspille .wmv filer ?.
Tak for Jeres gode tips, her har jeg noget at gå i gang med, pyyyyhhhhh.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 04-12-07 01:33

KE Kofod / 7100 <dytbaat@hergaardetgodt.dk> writes:

> Tak for Jeres gode tips, her har jeg noget at gå i gang med, pyyyyhhhhh.

Der var vist ingen der nævnte

http://www.fedorafaq.org/

Den klarer det meste (java plugin delen er dog ikke helt på toppen
p.t.).