Ombytningsmotor til AEG vaskemaskine
Fra : Ukendt

Dato : 01-12-07 18:03

Hej!

Lejet motoren på min vaskemaskine AEG ØKO Lavamat 73620 er færdigt.

Hvordan får jeg som privat mand fat i en ombytningsmotor eller en ny motor
til en fornuftig pris? Jeg har haft i et lokalt serviceværksted for
elektromotorer, men de vil ikke handle med private.

Der er én til salg på Gul og Gratis, men det er jo ikke godt at vide hvor
mange år den har på bagen:
http://www.guloggratis.dk/hvidevarer/vaskemaskine/aeg/annonce/1468607

Jeg bor i Silkeborg.

mvh/Carsten

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 02-12-07 00:41

Carsten Kring wrote:
> [...]
> for elektromotorer, men de vil ikke handle med private.
>
> Der er én til salg på Gul og Gratis, men det er jo ikke godt at vide

jeg vil gerne købe den til dig gennem mit firma... kontakt mig på rmj
snabela rmjelektronik.dk

Rasmus
sorry mom:
http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-07 19:39

Hej Rasmus!

Se evt. mit svar til 15kw

- men tak for dit tilbud. Jeg valgte dog den hurtigste løsning denne gang
da der var ved at komme et forventningspres fra hende der normalt opererer
vaskemaskinen.

mvh/Carsten

Fra : 15kw

Dato : 03-12-07 15:00

"Carsten Kring" <cckring_snabela_it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til en fornuftig pris? Jeg har haft i et lokalt serviceværksted for
> elektromotorer, men de vil ikke handle med private.

Der er mere end 1 elektromekaniker i Silkeborg, Allerslyst Elektro,
ElektroMekano er de to som jeg normalt bruger hvis jeg ikke selv kan klare
opgaven.

--
Peteropfinder
Peter N. Petersen

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-07 19:38

Hej Peter!

Jeg mailede til Alderslyste Elektro for et par uger siden, men de handler
åbenbart ikke med private

Jeg endte med at få en helt ny motor gennem
http://www.henning-mortensen.dk/, og den er nu monteret.

Men nu står jeg med det gamle motorhus med defekt leje og overvejer om ikke
det har en værdi. Jeg forestillede mig, at man kunne købe en ombytningsmotor
eller få den gamle renoveret.

- men det kan da være jeg skal høre ElektroMekano hvad de skal have for
sådan en opgave.

Er du interesseret i den defekte motor?

mvh/Carsten

Fra : 15kw

Dato : 10-12-07 08:16

> [...]
ombytningsmotor
> eller få den gamle renoveret.
>
> - men det kan da være jeg skal høre ElektroMekano hvad de skal have for

Hvis den er til at skille ad så tag lejerne ud, og medbring dem til
sanistål, det kan være at de har dem, ellers så er der et par netbutikker
der handler med reservedele til den slags udstyr.

> Er du interesseret i den defekte motor?

Det tror jeg ikke.

--
Peteropfinder