Ingen adgang til Ubuntu update dir
Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 16-11-07 19:13

Når jeg forsøger at lave en upgrade på min 7.10 server får jeg en fejl
403 - Forbidden.

Jeg kan tilgå direktoriet

http://security.ubuntu.com/ubuntu/pool/main/s/samba/

men jeg kan ikke hente filen

smbclient_3.0.26a-1ubuntu2.1_i386.deb

Samme fil til sparc kan jeg fint hente - men den kan jeg ikke bruge

Er det kun mig eller har Ubuntu administratoren taget for tidlig på
weekend ?

Jørn

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 16-11-07 20:16

Den Fri, 16 Nov 2007 19:12:48 +0100 skrev Jørn Hundebøll:

> Når jeg forsøger at lave en upgrade på min 7.10 server får jeg en fejl
> 403 - Forbidden.

samme problem her - la os gi dem lidt tid til at rette fejlen. det plejer
at ske inden for kortere tid.

/A

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 16-11-07 20:54

On Fri, 16 Nov 2007 19:12:48 +0100
Jørn Hundebøll <spamnews5@dblue.dk> wrote:

> Er det kun mig eller har Ubuntu administratoren taget for tidlig på
> weekend ?
Det er ganske normalt, at der ikke er adgang til et repository, mens
det bliver synkroniseret.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 16-11-07 23:54

Michael Rasmussen wrote:

> Det er ganske normalt, at der ikke er adgang til et repository, mens
> det bliver synkroniseret.

Det lyder fair nok - men nu næsten 5 timer efter min post - så er det da
godt nok lang tid - der kan man da godt nok nå at synkronisere en del
data - på en linie som sikkert ikke er den langsommeste i verdenen.

Håber det virker igen i morgen.

Jørn