MS Windows
briani 27239
Backup program
Fra : Hagar

Dato : 27-11-07 20:57

Hej i gruppen

For ikke så længe siden var der en der blev anbefalet et gratis og godt
backup program, men jeg kan ikke finde tråden og dermed ikke linket til
programmet, er der en der kan hjælpe mig med det ?
Jeg har fået mig en halv stor harddisk, og vil til at lave backup af mit
c-drev, det skal gerne ske automatisk hver uge, og hvor det så kun er nye og
ændre filer bliver taget med når først der er lavet den første fulde backup-

Hagar

Fra : Per

Dato : 27-11-07 21:04

Hagar wrote:
> [...]
> mit c-drev, det skal gerne ske automatisk hver uge, og hvor det så
> kun er nye og ændre filer bliver taget med når først der er lavet den

True Arconis (True Image) er nok noget af det bedste backup (image) program
der findes

Jeg har prøvet flere og ovennævnte er klart min favorit.

http://www.acronis.com/

/Per

Fra : Max

Dato : 27-11-07 21:35

Hej Hagar

> [...]
> mit c-drev, det skal gerne ske automatisk hver uge, og hvor det så
> kun er nye og ændre filer bliver taget med når først der er lavet den

Jeg bruger Stones KopiKontrol

http://www.stoneware.dk/kopikontrol/default.htm

--
Mvh Max

Fra : fix

Dato : 27-11-07 23:27

> Hej Hagar

> Jeg bruger Stones KopiKontrol
>
> http://www.stoneware.dk/kopikontrol/default.htm
>
> --
> Mvh Max

og jeg er MEGET glad for Cobian www.cobian.se

finn

Fra : Ole C

Dato : 28-11-07 01:06

Måske engang, men nu: http://www.educ.umu.se/~cobian/index.htm

--
vh
Ole C

Fra : Jens

Dato : 29-11-07 10:58

"fix" <fix@faxe.dk> skrev i meddelelsen

> og jeg er MEGET glad for Cobian www.cobian.se

Ved du om Cobian har bitkopiering ? Forstået på den måde, at hvis man har en
stor fil, f.eks. en PST fil fra Outlook, så tager den kun kopi af
ændringerne ? Sådan at den ikke behøver at overføre alle data, hvis der kun
er ændret få steder i filen...

Jeg savner nemlig et backupprogram der kan det. Jeg skal have sat backup til
FTP server op på alle vores bærbare i firmaet, sådan at de får taget backup
af diverse filer lokalt på harddisken til en vores FTP server, hvadenten de
er hjemme eller ude i marken....

Jens