MS Windows
briani 27239
Adobe Flash problem
Fra : Klaus Linnert

Dato : 24-11-07 01:30

Hej NG

Jeg har pludselig fået et problem med Adobe Flash, hvilket jeg ikke
tidligere har haft.

Når jeg f.eks. er på en side hvor der skal køres AF får jeg af vide at
jeg skal installere denne. Når jeg så gør dette får jeg at vide at nu
er den installeret, på Adobes side.

Men det er den ikke, jeg bliver fortsat bedt om at installere AF, som
f.eks. TDC's hastighedstest.

Hvad er der sket?

Min umiddelbare ide, er at et eller andet "spærrer" for installation af
AF, men hvad og hvor.

Jeg bruger Vista Home Premium.

Mvh Klaus

Fra : Peter Martinsen

Dato : 24-11-07 02:00

"Klaus Linnert" <klaus@linnert.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> f.eks. TDC's hastighedstest.
>
> Hvad er der sket?
>
> Min umiddelbare ide, er at et eller andet "spærrer" for installation af

Hej Klaus

Jeg havde engang samme problem med samme OS.

Tror nok jeg løste problemet, med at afinstallere og derefter geninstallere

Fandt også en opdatering et sted

Mvh Peter

Fra : N/A

Dato : 24-11-07 11:41

Fra : Peter Martinsen

Dato : 24-11-07 11:41

"Radioamatør" <Her@pc.dk> skrev i meddelelsen

> "Klaus Linnert" <klaus@linnert.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Jeg vil tro du skal i Egenskaber for Internet / Sikkerhed /Brugerdefineret
> ... /
> Internet / Activer, ActiveX-objekter, og plug-ins m.m.
> Og ellers som første forslag du fik af Peter
>
> Mvh. Poul

Hej Poul

.... de OZ1PMX/Peter

73

Fra : Ole C

Dato : 24-11-07 12:09

Klaus Linnert skrev blandt andet:

> [...]
>
> Når jeg f.eks. er på en side hvor der skal køres AF får jeg af vide at
> jeg skal installere denne. Når jeg så gør dette får jeg at vide at nu

Prøv at afinstallere med værktøjet her:
http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=tn_14157&sliceId=1
- og geninstallér derefter Flashplayeren:
http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

--
vh
Ole C

Fra : Klaus Linnert

Dato : 24-11-07 18:31

Ole C wrote:

> [...]
> http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=tn_14157&sli
> ceId=1 - og geninstallér derefter Flashplayeren:

Hej Ole.

Dit råd virkede, tak for hjælpen

Mvh Klaus

Fra : Ole C