MS Windows
briani 27239
vist en lile streg på
Fra : gingko \(fjern NOSPA~

Dato : 23-11-07 22:50

På mit skrivebord - ved siden af alle ikonerne - er pludselig fremkommet en
lodret tynd ca 7 cm lang streg øverst oppe omtrent midt på siden - hvordan
den er opstået er mig en gåde? mit problem er, at jeg ikke kan fjerne den -
jeg ved, jeg har rodet lidt med at hente/gemme/printe et dokument med Adobe
Reader, som jeg ikke er særlig fortrolig med, men måske er det der jeg skal
ind for at slette/lede/og hvordan - ethvert svar vil blive modtaget med
tak - jeg bruger i øvrigt Win XP
Mvh
Gingko

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 25-11-07 11:24

On Fri, 23 Nov 2007 22:50:00 +0100, "gingko \(fjern NOSPAM\)"
<exlibrisNOSPAM@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>ind for at slette/lede/og hvordan - ethvert svar vil blive modtaget med

Prøv at skifte skrivebords-baggrund:

Højreklik på skrivebordet -> Egenskaber -> Skrivebord -> Baggrund

Er stregen der stadig?

--
Venlig hilsen
Gert

Fra : gingko \(fjern NOSPA~

Dato : 25-11-07 11:56

Gert Søgaard Jensen wrote:
> [...]
> <exlibrisNOSPAM@tdcadsl.dk> wrote:

> Prøv at skifte skrivebords-baggrund:
>
> Højreklik på skrivebordet -> Egenskaber -> Skrivebord -> Baggrund

Jeg prøvede følgende:
Højreklik på skrivebord->Egenskaber->Baggrund (Ingen) - siden jeg skrev mit
indlæg jar jeg forsøgt forskelligt, så nu er stregen ændret sig til:
Venstre halvdel af Skrivebordet: her ses alle ikonerne på en pæn mørk blå
baggrund (det er helt OK)
Højre halvdel af Skrivebordet: her er baggrunden en mærkelig lys farve, men
nu sådan at der et stykke set fra oven går en ca 1/4 cm tyk vandret streg
gennem den højre halvdel.

Jeg har prøvet alt muligt for at få den blå baggrund i venstre halvdel til
at dække hele skærmen, men det mislykkes.

Jeg har en ide om, at hvis jeg i dit forslag i stedet vælger Indstillinger,
og her får følgende oplysning:
"Skærm: Plug and Play - skærm fra NVIDIA GeForce Fx 5200" - så gætter jeg på
at skrivebordets udseende har noget med dette at gøre, men jeg aner ikke,
hvordan jeg skal løse problemet? måske er det nu en helt anden gruppe jeg
skal spørge ?

I hvert fald TAK til Gert Søgaard Jensen.
Mvh
Gingko