MS Windows
briani 27239
ole.madsen@ale.dk
Fra : -= JF =-

Dato : 21-11-07 23:35

Hej Ole.

Jeg var lige et smut inde på ale.dk for at checke om ikke snart
EntusiasteN udkommer med næste nummer - og ser så at det udkom i oktober!
Det ser ud til at jeg er blevet sprunget over, for jeg har ikke modtaget
bladet endnu.

Vil du venligst sende mig et eks.

På forhånd tak!
Medlem nr. 19495
--
Mvh. John

Fra : Hans

Dato : 21-11-07 23:37

-= JF =- wrote:

Ups!

Hans

Fra : -= JF =-

Dato : 22-11-07 00:44

Hans skrev:
> -= JF =- wrote:
> Ups!

Ja - og endda dobbelt ups

Jeg har ofte undret mig over at folk kommer til at sende private
beskeder på usenet - og så laver jeg den selv hele to gange i træk

Morale: La' være med at rode med mails mens man ser fjernsyn og snakker
i telefon på samme tid og i øvrigt er godt og grundigt træt!

Gad vide om quinderne alligevel har ret når de påstår at vi mænner ikke
ka' multitaske

--
Mvh. John

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-11-07 23:39

-= JF =- skrev:

>På forhånd tak

velbekomme

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : -= JF =-

Dato : 22-11-07 00:45

Ivan V. Klattrup skrev:

> velbekomme

Jamen, så sætter jeg mig bare ud til postkassen og venter på at du
sender EntusiasteN til mig

--
Mvh. John