MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
trustedinstaller
Fra : J.K.Arning

Dato : 21-11-07 18:29

Trustedinstaller.exe er ved at gå mig på nerverne, generelt er jeg tilfreds
med vista men den proces er inarverende. Jeg har googlet men det virker
ikke til at der er en løsning på dens resource forbrug.

Er der nogle her der ved noget?

-----------------
www.Newsgroup-Binaries.com - *Completion*Retention*Speed*
Access your favorite newsgroups from home or on the road

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 21-11-07 18:45

Gå tilbage til XP, og vent til Vista er 100% OK

Fra : J.K.Arning

Dato : 21-11-07 19:56

"Anders (6400 Sønderborg)" <anders.forst@gmail.com> wrote in message
> Gå tilbage til XP, og vent til Vista er 100% OK

Prøv lige at læse mit spørgsmål igen, du må have misforstået det.

-----------------

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 21-11-07 20:00

Jeg har skam ikke misforstået noget....

Er selv gået tillbage til XP, fra Vista Ultimate, da der er for mange
problemer med det endnu.

Fra : jopa

Dato : 21-11-07 20:52

"Anders (6400 Sønderborg)" <anders.forst@gmail.com> skrev

> Jeg har skam ikke misforstået noget....
>
> Er selv gået tillbage til XP, fra Vista Ultimate, da der er for mange
> problemer med det endnu.

Jeg kører XP og Vista på samme maskine og ingen problemer overhovedet.

--
Mvh. John

www.johns-web.dk