MS Windows
briani 27239
Mærkelige lyde fra lydkortet på ny pc med ~
Fra : Mogens Olsen

Dato : 17-11-07 18:10

Hej.
Som tidligere nævnt har jeg haft problemer med at installere audio
driver på et GA-P35-DS4 board.
Der var en venlig sjæl, Hans var navnet der var behjælpelig.
Jeg har nu fået installeret lyd driver, men det er som om systemet
ikke kan lide mine 2 små lattelit højtaler der er forbundet til en
subwoffer, det hele er med en ledning med flere ledere, Jackstik
det hyler nærmest eller der lyder som en gammeldavs radio der ikke
kan finde stationen, en underlig lyd, hvad kan det skyldes, hvis der er
en CD i drevet bliver der meget være???
mvh Mogens.

Fra : Mogens Olsen

Dato : 17-11-07 18:23

"Mogens Olsen" <m2olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det hyler nærmest eller der lyder som en gammeldavs radio der ikke
> kan finde stationen, en underlig lyd, hvad kan det skyldes, hvis der er
Så fand jeg fejlen det var en tosse fejl, stikket på DVD lydudgang
var vendt forkert
mvh Mogens

Fra : Hans

Dato : 17-11-07 19:33

Mogens Olsen wrote:
> Så fand jeg fejlen det var en tosse fejl, stikket på DVD lydudgang
> var vendt forkert

Det var godt du fandt fejlen, men den analoge forbindelse du bruger mellem
dit DVD-drev og bundkortet er ganske overflødig, da lyden allerede overføres
digitalt på drevets normale interface.

Hans

Fra : Mogens Olsen

Dato : 17-11-07 19:19

> [...]
> dit DVD-drev og bundkortet er ganske overflødig, da lyden allerede
> overføres digitalt på drevets normale interface.

Hej Hans.
Ok ....det vil sige det bliver overført gennem Sata kablet, mange tak.
mvh Mogens.