MS Windows
briani 27239
Grr - Dansk XP :-(
Fra : Jens Thomsen

Dato : 15-11-07 22:32

Jeg har fået en Vista Downgrade fra HP til Win XP Pro, men den er DANSK og
det hader jeg.

De tilbyder ikke andet.

Kan man på nogen måde få en engelsk XP?
Jeg tænker, finde en engelsk version og udtrække serienummeret fra den
danske og bruge det i den engelske?

Andre forslag?

Fra : Rado

Dato : 16-11-07 07:39

On Thu, 15 Nov 2007 22:31:46 +0100, "Jens Thomsen" <jt@nej.nej> wrote:

>Kan man på nogen måde få en engelsk XP?
>Jeg tænker, finde en engelsk version og udtrække serienummeret fra den
>danske og bruge det i den engelske?

Nej.

Sælg den til en eller anden der skal bruge en dansk, for et par
hundede under normalpris, og køb en engelsk i stedet. Hvis du mener
det er et par hundrede værd at få den engelske.

I dk.marked.privat.edb.software kan du sikkert finde en køber. Eller
måske en der vil bytte lige over.

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html