MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Video server program eller hvad vi nu skal~
Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 14-11-07 20:53

Hey

Jeg har været ved at trylle lidt og har lavet en tv netværk i huset.. dvs.
at en pc sender antennesignal ud på husets antennenetværk, og hver tv kan se
hvad computeren viser.. nu kunne jeg godt se det sjove i hvis man kunne få
et program der kunne planligge en udsendelses række til start fra et bestemt
klokkeslet. og så vise programmet indtil da..

Feks. hvis man kommer ind på kanalen klokken 12 så kan man se tv programmet
på skærmen med klokkeslet for de kommende udsendelser.. og så køres filmene
på de opsatte klokkeslet.. og i pausetiderne vises tv-programmet...

Er der nogle der har en god idé til dette??