/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
Er mord umoralsk
Fra : Alexander Strelnikov


Dato : 28-10-07 22:12

Jeg så tv serien "the Sopranos" hvor et mafia medlem, altså et af dem viste
sig at være bøsse. Jeg grinte meget da det viste sig at de ville slå ham
ihjel på grund af at følte at deres ære blev krænket af hans
homoseksualitet.

Nu er det sådan at det viser sig at min onkel er bøsse, i alle de her år har
vi ikke vidst det her. Jeg havde aldrig villet ha noget med ham at gøre hvis
jeg havde vidst det her. Jeg har mest af alt lyst til at skyde ham til næste
jul. I bibelen lærer vi at skal slå homoseksuelle ihjel. Men hvilke
argumenter er der for at acceptere det her. Jeg kan ikke forklare det her
men følelsesmæssigt føler jeg en ernorm vrede og afmagt over det her.



 
 
 
Peter Mogensen (28-10-2007)
Kommentar
Fra : Peter Mogensen


Dato : 28-10-07 22:17

Alexander Strelnikov wrote:
> Nu er det sådan at det viser sig at min onkel er bøsse, i alle de her år har
> vi ikke vidst det her. Jeg havde aldrig villet ha noget med ham at gøre hvis
> jeg havde vidst det her. Jeg har mest af alt lyst til at skyde ham til næste
> jul. I bibelen lærer vi at skal slå homoseksuelle ihjel. Men hvilke
> argumenter er der for at acceptere det her.

....at du med rimelig sandsynlighed bliver klogere, når du bliver voksen
og ikke poster infantile indlæg?


Michael Zedeler (28-10-2007)
Kommentar
Fra : Michael Zedeler


Dato : 28-10-07 23:53

Alexander Strelnikov wrote:
> Jeg så tv serien "the Sopranos" hvor et mafia medlem, altså et af dem viste
> sig at være bøsse. Jeg grinte meget da det viste sig at de ville slå ham
> ihjel på grund af at følte at deres ære blev krænket af hans
> homoseksualitet.
>
> Nu er det sådan at det viser sig at min onkel er bøsse, i alle de her år har
> vi ikke vidst det her. Jeg havde aldrig villet ha noget med ham at gøre hvis
> jeg havde vidst det her. Jeg har mest af alt lyst til at skyde ham til næste
> jul. I bibelen lærer vi at skal slå homoseksuelle ihjel. Men hvilke
> argumenter er der for at acceptere det her. Jeg kan ikke forklare det her
> men følelsesmæssigt føler jeg en ernorm vrede og afmagt over det her.

Du spørger hvorvidt mord er umoralsk, men det behøver jeg vidst ikke at
forklare, for det ved du godt. Mon ikke spørgsmålet skal være: hvorfor
føler jeg tilskyndelse til at gøre noget umoralsk, når jeg nu ved at det
er forkert. Det spørgsmål kan du muligvis få besvaret hos en psykolog.

Nu hvor dette er postet i dk.livssyn, kan man jo svare lidt
lommefilosofisk på dit spørgsmål. Moral har kun værdi i det omfang at
den udstikker retningslinier som i nogen grad er i konflikt med hvad man
ellers instinkivt vil gøre i visse situationer. Så at det ligger til
menneskets natur at man ind imellem føler tilskyndelse til at gøre
amoralske ting, skyldes definitionen af hvad moral er.

Mvh. Michael.

Per Vadmand (28-10-2007)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 28-10-07 23:04

Michael Zedeler wrote:
> Alexander Strelnikov wrote:
>> Jeg så tv serien "the Sopranos" hvor et mafia medlem, altså et af
>> dem viste sig at være bøsse. Jeg grinte meget da det viste sig at de
>> ville slå ham ihjel på grund af at følte at deres ære blev krænket
>> af hans homoseksualitet.
>>
>> Nu er det sådan at det viser sig at min onkel er bøsse, i alle de
>> her år har vi ikke vidst det her. Jeg havde aldrig villet ha noget
>> med ham at gøre hvis jeg havde vidst det her. Jeg har mest af alt
>> lyst til at skyde ham til næste jul. I bibelen lærer vi at skal slå
>> homoseksuelle ihjel. Men hvilke argumenter er der for at acceptere
>> det her. Jeg kan ikke forklare det her men følelsesmæssigt føler jeg
>> en ernorm vrede og afmagt over det her.
>
> Du spørger hvorvidt mord er umoralsk, men det behøver jeg vidst ikke
> at forklare, for det ved du godt. Mon ikke spørgsmålet skal være:
> hvorfor føler jeg tilskyndelse til at gøre noget umoralsk, når jeg nu
> ved at det er forkert. Det spørgsmål kan du muligvis få besvaret hos
> en psykolog.
> Nu hvor dette er postet i dk.livssyn, kan man jo svare lidt
> lommefilosofisk på dit spørgsmål. Moral har kun værdi i det omfang at
> den udstikker retningslinier som i nogen grad er i konflikt med hvad
> man ellers instinkivt vil gøre i visse situationer. Så at det ligger
> til menneskets natur at man ind imellem føler tilskyndelse til at gøre
> amoralske ting, skyldes definitionen af hvad moral er.
>
Tænk at nogen hopper på en så åbenlys provokation.

Per V


--
Læs om min nye bog her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm !



Alexander Strelnikov (28-10-2007)
Kommentar
Fra : Alexander Strelnikov


Dato : 28-10-07 23:22


"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4725074c$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
> Tænk at nogen hopper på en så åbenlys provokation.
>
> Per V
>
>

Ja der er lidt provokation i det her indrømmet, skal vi sige 10% provokation
og 90% indignation.



Michael Zedeler (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Michael Zedeler


Dato : 29-10-07 01:14

Per Vadmand wrote:
> Michael Zedeler wrote:
>> Alexander Strelnikov wrote:
>>> Jeg så tv serien "the Sopranos" hvor et mafia medlem, altså et af
>>> dem viste sig at være bøsse. Jeg grinte meget da det viste sig at de
>>> ville slå ham ihjel på grund af at følte at deres ære blev krænket
>>> af hans homoseksualitet.
>>>
>>> Nu er det sådan at det viser sig at min onkel er bøsse, i alle de
>>> her år har vi ikke vidst det her. Jeg havde aldrig villet ha noget
>>> med ham at gøre hvis jeg havde vidst det her. Jeg har mest af alt
>>> lyst til at skyde ham til næste jul. I bibelen lærer vi at skal slå
>>> homoseksuelle ihjel. Men hvilke argumenter er der for at acceptere
>>> det her. Jeg kan ikke forklare det her men følelsesmæssigt føler jeg
>>> en ernorm vrede og afmagt over det her.
>> Du spørger hvorvidt mord er umoralsk, men det behøver jeg vidst ikke
>> at forklare, for det ved du godt. Mon ikke spørgsmålet skal være:
>> hvorfor føler jeg tilskyndelse til at gøre noget umoralsk, når jeg nu
>> ved at det er forkert. Det spørgsmål kan du muligvis få besvaret hos
>> en psykolog.
>> Nu hvor dette er postet i dk.livssyn, kan man jo svare lidt
>> lommefilosofisk på dit spørgsmål. Moral har kun værdi i det omfang at
>> den udstikker retningslinier som i nogen grad er i konflikt med hvad
>> man ellers instinkivt vil gøre i visse situationer. Så at det ligger
>> til menneskets natur at man ind imellem føler tilskyndelse til at gøre
>> amoralske ting, skyldes definitionen af hvad moral er.
>>
> Tænk at nogen hopper på en så åbenlys provokation.

Ser det ud til at jeg er blevet provokeret? Det er da snarere Peter, der
er hoppet i med begge ben.

Mvh. Michael.

Peter Mogensen (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Peter Mogensen


Dato : 29-10-07 07:09

Michael Zedeler wrote:
> Ser det ud til at jeg er blevet provokeret? Det er da snarere Peter, der
> er hoppet i med begge ben.

Det kommer vel an på hvad jeg i så fald skulle være blevet provokeret over.

Peter


Michael Zedeler (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Michael Zedeler


Dato : 29-10-07 22:43

Peter Mogensen wrote:
> Michael Zedeler wrote:
>> Ser det ud til at jeg er blevet provokeret? Det er da snarere Peter,
>> der er hoppet i med begge ben.
>
> Det kommer vel an på hvad jeg i så fald skulle være blevet provokeret over.

Hvis du har konstateret at han er en troll, er regel nummer 1 da at
ignorere ham. Men iøvrigt ser det da også ud til at du fik ret.

Mvh. Michael.

Peter Mogensen (30-10-2007)
Kommentar
Fra : Peter Mogensen


Dato : 30-10-07 08:01

Michael Zedeler wrote:
> Peter Mogensen wrote:
>> Michael Zedeler wrote:
>>> Ser det ud til at jeg er blevet provokeret? Det er da snarere Peter,
>>> der er hoppet i med begge ben.
>>
>> Det kommer vel an på hvad jeg i så fald skulle være blevet provokeret
>> over.
>
> Hvis du har konstateret at han er en troll, er regel nummer 1 da at
> ignorere ham. Men iøvrigt ser det da også ud til at du fik ret.

Men læg lige mærke til at alle de indlæg han faktisk har fulgt op på med
sit infantile ævl er alle dem som ikke konstaterede at han var en troll.
- inkl. dit :)

Peter

Michael Zedeler (30-10-2007)
Kommentar
Fra : Michael Zedeler


Dato : 30-10-07 09:49

Peter Mogensen wrote:
> Michael Zedeler wrote:
>> Peter Mogensen wrote:
>>> Michael Zedeler wrote:
>>>> Ser det ud til at jeg er blevet provokeret? Det er da snarere Peter,
>>>> der er hoppet i med begge ben.
>>>
>>> Det kommer vel an på hvad jeg i så fald skulle være blevet provokeret
>>> over.
>>
>> Hvis du har konstateret at han er en troll, er regel nummer 1 da at
>> ignorere ham. Men iøvrigt ser det da også ud til at du fik ret.
>
> Men læg lige mærke til at alle de indlæg han faktisk har fulgt op på med
> sit infantile ævl er alle dem som ikke konstaterede at han var en troll.
> - inkl. dit :)

Hmmm... så må du kunne se noget, jeg ikke kan se. På min news-server er
der kun et svar på mit oprindelige indlæg i denne tråd (Pers).

Mvh. Michael.

Ukendt (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-10-07 02:42

"Per Vadmand" skrev i en meddelelse:

> Tænk at nogen hopper på en så åbenlys provokation.

Joh, men selv om det konkrete eksempel nok er fiktion,
så er da både mord, moral og homofobi glimrende
debatoplæg. Og vi er her jo for at debattere.

V.h. -- Ib



Bo M. Mogensen (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Bo M. Mogensen


Dato : 29-10-07 04:39

On Mon, 29 Oct 2007 02:42:24 +0100, "Ib Baagøe"
<ib-baagoeSNABELprivat.dk> wrote:

>> Tænk at nogen hopper på en så åbenlys provokation.
>
>Joh, men selv om det konkrete eksempel nok er fiktion,
>så er da både mord, moral og homofobi glimrende
>debatoplæg. Og vi er her jo for at debattere.

nemlig det oprindelige indlæg er interessandt men det værsentlige er
den debat der følger hvem og hvorfor dne bliver startet er sekundært





MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !
You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )
This is LOVE :http://www.jerioholics.com/

jenspolsen@hotmail.c~ (28-10-2007)
Kommentar
Fra : jenspolsen@hotmail.c~


Dato : 28-10-07 23:05

On 28 Okt., 22:11, "Alexander Strelnikov" <sshe...@gmail.com> wrote:
> Jeg så tv serien "the Sopranos" hvor et mafia medlem, altså et af dem viste
> sig at være bøsse. Jeg grinte meget da det viste sig at de ville slå ham
> ihjel på grund af at følte at deres ære blev krænket af hans
> homoseksualitet.
>
> Nu er det sådan at det viser sig at min onkel er bøsse, i alle de her år har
> vi ikke vidst det her. Jeg havde aldrig villet ha noget med ham at gøre hvis
> jeg havde vidst det her. Jeg har mest af alt lyst til at skyde ham til næste
> jul. I bibelen lærer vi at skal slå homoseksuelle ihjel. Men hvilke
> argumenter er der for at acceptere det her. Jeg kan ikke forklare det her
> men følelsesmæssigt føler jeg en ernorm vrede og afmagt over det her.

Mon ikke du er en trold.

J.O.



Jens Bruun (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 29-10-07 20:54

<jenspolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:1193609107.745472.268670@v3g2000hsg.googlegroups.com

> Mon ikke du er en trold.

"Alexander Strelnikov". 10.900 hits på Google.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Antipirat (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Antipirat


Dato : 29-10-07 21:20


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:nIWdnXXWhKoOp7vanZ2dnUVZ8tGqnZ2d@giganews.com...
> <jenspolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:1193609107.745472.268670@v3g2000hsg.googlegroups.com
>
>> Mon ikke du er en trold.
>
> "Alexander Strelnikov". 10.900 hits på Google.
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.
>

Se klippet hvor Strelnikov kommer til byen.

http://www.youtube.com/watch?v=eDITz2URf3c&mode=related&search=



Antipirat (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Antipirat


Dato : 29-10-07 21:23


"Antipirat" <sherif@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:fg5f83$ln7$1@aioe.org...
>>
>> "Alexander Strelnikov". 10.900 hits på Google.
>>
>> --
>> -Jens B.
>>
>> D.e.f.f.e.s.
>>
>
> Se klippet hvor Strelnikov kommer til byen.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=eDITz2URf3c&mode=related&search=
>
Måske Strelnikov=Arne Wilstrup med eget lokomotiv for fuld udblæsning.



Andreas Falck (28-10-2007)
Kommentar
Fra : Andreas Falck


Dato : 28-10-07 23:07

Alexander Strelnikov skrev i fg2tu5$kb6$1@aioe.org:

> Jeg så tv serien "the Sopranos" hvor et mafia medlem, altså et af dem
> viste sig at være bøsse. Jeg grinte meget da det viste sig at de
> ville slå ham ihjel på grund af at følte at deres ære blev krænket af
> hans homoseksualitet.
>
> Nu er det sådan at det viser sig at min onkel er bøsse, i alle de her
> år har vi ikke vidst det her. Jeg havde aldrig villet ha noget med
> ham at gøre hvis jeg havde vidst det her. Jeg har mest af alt lyst
> til at skyde ham til næste jul. I bibelen lærer vi at skal slå
> homoseksuelle ihjel. Men hvilke argumenter er der for at acceptere
> det her. Jeg kan ikke forklare det her men følelsesmæssigt føler jeg
> en ernorm vrede og afmagt over det her.

Men i alle de år du ikke vidste noget har du ikke haft noget imod ham? Så
hvorfor dog nu. Han har da ikke ændret sig fra det ene sekund til det andet.

Hvorfor ikke blot acceptere ham som det menneske han er?

--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside


Bo M. Mogensen (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Bo M. Mogensen


Dato : 29-10-07 00:20

On Sun, 28 Oct 2007 22:11:47 +0100, "Alexander Strelnikov"
<ssherif@gmail.com> wrote:

> Jeg kan ikke forklare det her
>men følelsesmæssigt føler jeg en ernorm vrede og afmagt over det her.

måske skyldes din vrede en ubevidst trang og skamfølse over at du selv
er homo og den vrede lever du ud igenem din onkels homo seksualitet -
fordi dybest set så kan man jo sige så længe du ikke skal have sex med
ham så er hans præferancer bedøvenes ligegyldige ..





MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !
You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )
This is LOVE :http://www.jerioholics.com/

Ludvig Nielsen (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 29-10-07 00:24

On Mon, 29 Oct 2007 00:20:05 +0100, Bo M. Mogensen wrote:

> On Sun, 28 Oct 2007 22:11:47 +0100, "Alexander Strelnikov"
> <ssherif@gmail.com> wrote:
>
>> Jeg kan ikke forklare det her
>>men følelsesmæssigt føler jeg en ernorm vrede og afmagt over det her.
>
> måske skyldes din vrede en ubevidst trang og skamfølse over at du selv
> er homo og den vrede lever du ud igenem din onkels homo seksualitet -
> fordi dybest set så kan man jo sige så længe du ikke skal have sex med
> ham så er hans præferancer bedøvenes ligegyldige ..

8-0 Vi er helt enige, damn.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Bo M. Mogensen (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Bo M. Mogensen


Dato : 29-10-07 04:36

On Mon, 29 Oct 2007 00:24:21 +0100, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>8-0 Vi er helt enige, damn.

Well det skulle jo ske før eller siden





MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !
You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )
This is LOVE :http://www.jerioholics.com/

Alexander Strelnikov (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Alexander Strelnikov


Dato : 29-10-07 00:35


"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:n56ai39g43pte2l9onqj0hcpqbdmas7202@4ax.com...
> On Sun, 28 Oct 2007 22:11:47 +0100, "Alexander Strelnikov"
> <ssherif@gmail.com> wrote:
>
>> Jeg kan ikke forklare det her
>>men følelsesmæssigt føler jeg en ernorm vrede og afmagt over det her.
>
> måske skyldes din vrede en ubevidst trang og skamfølse over at du selv
> er homo og den vrede lever du ud igenem din onkels homo seksualitet -
> fordi dybest set så kan man jo sige så længe du ikke skal have sex med
> ham så er hans præferancer bedøvenes ligegyldige ..
>
>
>
"En ubevidst trang og skamfølse" ja for helvede jeg tænder sgu da bare helt
vildt på de her bøsser man ser gå håndíhånd på strøget. Hold da kæft hvor er
de bare ophidsende, men hvorfor er det at jeg brækker mig over at dem røre
ved hinanden. Jeg har aldrig overfaldet de her mennesker, men trangen den er
der og det er ikke lige sex jeg har trang til.



Ludvig Nielsen (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 29-10-07 00:42

On Mon, 29 Oct 2007 00:35:06 +0100, Alexander Strelnikov wrote:


> "En ubevidst trang og skamfølse" ja for helvede jeg tænder sgu da bare helt
> vildt på de her bøsser man ser gå håndíhånd på strøget. Hold da kæft hvor er
> de bare ophidsende, men hvorfor er det at jeg brækker mig over at dem røre
> ved hinanden. Jeg har aldrig overfaldet de her mennesker, men trangen den er
> der og det er ikke lige sex jeg har trang til.

Det tyder da på at du er bange for at de skal få dig til at indse hvad du
evt. længes efter, ellers ville du da være ligeglad, de hopper jo ikke på
dig og det smitter ikke, der må jo være en grund til din homofobi.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Bo M. Mogensen (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Bo M. Mogensen


Dato : 29-10-07 04:37

On Mon, 29 Oct 2007 00:35:06 +0100, "Alexander Strelnikov"
<ssherif@gmail.com> wrote:

>> måske skyldes din vrede en ubevidst trang og skamfølse over at du selv
>> er homo og den vrede lever du ud igenem din onkels homo seksualitet -
>> fordi dybest set så kan man jo sige så længe du ikke skal have sex med
>> ham så er hans præferancer bedøvenes ligegyldige ..
>>
>>
>>
> " ja for helvede jeg tænder sgu da bare helt
>vildt på de her bøsser man ser gå håndíhånd på strøget. Hold da kæft hvor er
>de bare ophidsende

Well se det var jo ikke så slemt ..





MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !
You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )
This is LOVE :http://www.jerioholics.com/

Per Rønne (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 29-10-07 05:47

Alexander Strelnikov <ssherif@gmail.com> wrote:

> "En ubevidst trang og skamfølse" ja for helvede jeg tænder sgu da bare helt
> vildt på de her bøsser man ser gå håndíhånd på strøget. Hold da kæft hvor er
> de bare ophidsende, men hvorfor er det at jeg brækker mig over at dem røre
> ved hinanden. Jeg har aldrig overfaldet de her mennesker, men trangen den er
> der og det er ikke lige sex jeg har trang til.

Et psykologisk eksperiment foretaget på et amerikansk universitt har
vist, at de universitetsdrenge der var mest homofobe, også var dem der
reagerede seksuelt kraftigst på bøsse-porno:

<http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/assault/roots/freud.html>

I amerikanske fængsler [og i øvrigt i fængsler over næsten hele verden]
opfatter fangerne det som et bevis på deres mandighed, når de penetrerer
deres medfanger analt - voldtager dem. De voldtagne er dem der bliver
gjort til bøsser.

<http://www.spr.org>

Danmark og vores lutherske nabolande synes her at udgøre den store
undtagelse. Indtil videre {en stadig større andel af fangerne i danske
fængsler synes jo at komme fra en anden kulturkreds end vores egen}.

Se i øvrigt følgende artikel om genetisk bestemt homoseksuel adfærd hos
alle individer i en art:

<http://www.stanford.edu/~lehmann/NVSavoLehmann.pdf>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Jens Bruun (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 29-10-07 21:00

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1i6qcd7.1x10drx15twl6jN%per@RQNNE.invalid

> I amerikanske fængsler [og i øvrigt i fængsler over næsten hele
> verden] opfatter fangerne det som et bevis på deres mandighed, når de
> penetrerer deres medfanger analt - voldtager dem. De voldtagne er dem
> der bliver gjort til bøsser.

Jeg sad bare og ventede på, hvornår du ville bringe dit ynglingsemne op:
Anal penetrering i amerikanske fængsler.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



ben9 (29-10-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 29-10-07 21:43


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:JNydnazFtIqPobvanZ2dnUVZ8tignZ2d@giganews.com...
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1i6qcd7.1x10drx15twl6jN%per@RQNNE.invalid
>
>> I amerikanske fængsler [og i øvrigt i fængsler over næsten hele
>> verden] opfatter fangerne det som et bevis på deres mandighed, når de
>> penetrerer deres medfanger analt - voldtager dem. De voldtagne er dem
>> der bliver gjort til bøsser.
>
> Jeg sad bare og ventede på, hvornår du ville bringe dit ynglingsemne op:
> Anal penetrering i amerikanske fængsler.
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.
>

forventningens glæde?



Per Rønne (30-10-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 30-10-07 05:44

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1i6qcd7.1x10drx15twl6jN%per@RQNNE.invalid
>
> > I amerikanske fængsler [og i øvrigt i fængsler over næsten hele
> > verden] opfatter fangerne det som et bevis på deres mandighed, når de
> > penetrerer deres medfanger analt - voldtager dem. De voldtagne er dem
> > der bliver gjort til bøsser.
>
> Jeg sad bare og ventede på, hvornår du ville bringe dit ynglingsemne op:
> Anal penetrering i amerikanske fængsler.

Yndlingsemne? Så ville det vel ikke have begrænset sig til noget i
retning af en promille af mine postings.

I en tråd som denne er det ganske passende. Men jeg har lagt mærke til
at der er visse ting du stejler over. Praksis i amerikanske fængsler
eller at kalde unge gymnasieelever af hankøn, i alderen 15-21 år, for
'drenge' ... selv om det er det 'officielle' ord ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Henrik Svendsen (07-11-2007)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 07-11-07 14:48

On Tue, 30 Oct 2007 05:44:23 +0100, Per Rønne skrev:

> Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:
>
>> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:1i6qcd7.1x10drx15twl6jN%per@RQNNE.invalid
>>
>>> I amerikanske fængsler [og i øvrigt i fængsler over næsten hele
>>> verden] opfatter fangerne det som et bevis på deres mandighed, når de
>>> penetrerer deres medfanger analt - voldtager dem. De voldtagne er dem
>>> der bliver gjort til bøsser.
>>
>> Jeg sad bare og ventede på, hvornår du ville bringe dit ynglingsemne op:
>> Anal penetrering i amerikanske fængsler.
>
> Yndlingsemne? Så ville det vel ikke have begrænset sig til noget i
> retning af en promille af mine postings.

Det er da reverenter talt også for dårligt, der ikke bydes dig
flere oplagte lejligheder til at komme ind på emnet "anal
penetrering i amerikanske fængsler".

> I en tråd som denne er det ganske passende.

Nemlig, og gudskelov og tak for det.

> Men jeg har lagt mærke til
> at der er visse ting du stejler over. Praksis i amerikanske fængsler
> eller at kalde unge gymnasieelever af hankøn, i alderen 15-21 år, for
> 'drenge' ... selv om det er det 'officielle' ord ...

Ovenstående giver ikke rigtig mening - har vi stadig gang i
noget relateret til "anal penetrering"?


--
Sometimes we stare so long at a door that is closing that we
see too late the one that is open. - Alexander Graham Bell

Per Rønne (07-11-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 07-11-07 15:44

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> On Tue, 30 Oct 2007 05:44:23 +0100, Per Rønne skrev:
>
> > Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:
> >
> >> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> >> news:1i6qcd7.1x10drx15twl6jN%per@RQNNE.invalid
> >>
> >>> I amerikanske fængsler [og i øvrigt i fængsler over næsten hele
> >>> verden] opfatter fangerne det som et bevis på deres mandighed, når de
> >>> penetrerer deres medfanger analt - voldtager dem. De voldtagne er dem
> >>> der bliver gjort til bøsser.
> >>
> >> Jeg sad bare og ventede på, hvornår du ville bringe dit ynglingsemne op:
> >> Anal penetrering i amerikanske fængsler.
> >
> > Yndlingsemne? Så ville det vel ikke have begrænset sig til noget i
> > retning af en promille af mine postings.
>
> Det er da reverenter talt også for dårligt, der ikke bydes dig
> flere oplagte lejligheder til at komme ind på emnet "anal
> penetrering i amerikanske fængsler".

Jeg ser ingen grund til at omtale det yderligere; det er da heller ikke
så længe siden dansk fjernsyn kunne bruge en time på emnet. Med
efterfølgende genudsendelse.

> > I en tråd som denne er det ganske passende.
>
> Nemlig, og gudskelov og tak for det.
>
> > Men jeg har lagt mærke til at der er visse ting du stejler over. Praksis
> > i amerikanske fængsler eller at kalde unge gymnasieelever af hankøn, i
> > alderen 15-21 år, for 'drenge' ... selv om det er det 'officielle' ord
> > ...
>
> Ovenstående giver ikke rigtig mening - har vi stadig gang i
> noget relateret til "anal penetrering"?

Jens Bruun har flere gange protesteret mod at jeg kalder gymnasieelever
af hankøn for 'drenge' ... tilsyneladende bliver man efter hans
opfattelse fuldt ud til 'en voksen mand' den dag man fylder 18, også
selv om man måtte gå i folkeskolen, og i øvrigt bo hjemme hos far og mor
....
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Henrik Svendsen (07-11-2007)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 07-11-07 16:48

On Wed, 7 Nov 2007 15:43:56 +0100, Per Rønne skrev:

> Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:
>
>> On Tue, 30 Oct 2007 05:44:23 +0100, Per Rønne skrev:
>>
>>> Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:
>>>
>>>> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>>>> news:1i6qcd7.1x10drx15twl6jN%per@RQNNE.invalid
>>>>
>>>>> I amerikanske fængsler [og i øvrigt i fængsler over næsten hele
>>>>> verden] opfatter fangerne det som et bevis på deres mandighed, når de
>>>>> penetrerer deres medfanger analt - voldtager dem. De voldtagne er dem
>>>>> der bliver gjort til bøsser.
>>>>
>>>> Jeg sad bare og ventede på, hvornår du ville bringe dit ynglingsemne op:
>>>> Anal penetrering i amerikanske fængsler.
>>>
>>> Yndlingsemne? Så ville det vel ikke have begrænset sig til noget i
>>> retning af en promille af mine postings.
>>
>> Det er da reverenter talt også for dårligt, der ikke bydes dig
>> flere oplagte lejligheder til at komme ind på emnet "anal
>> penetrering i amerikanske fængsler".
>
> Jeg ser ingen grund til at omtale det yderligere; det er da heller ikke
> så længe siden dansk fjernsyn kunne bruge en time på emnet. Med
> efterfølgende genudsendelse.

Public service - noget for enhver smag.

>> Ovenstående giver ikke rigtig mening - har vi stadig gang i
>> noget relateret til "anal penetrering"?
>
> Jens Bruun har flere gange protesteret mod at jeg kalder gymnasieelever
> af hankøn for 'drenge' ... tilsyneladende bliver man efter hans
> opfattelse fuldt ud til 'en voksen mand' den dag man fylder 18, også
> selv om man måtte gå i folkeskolen, og i øvrigt bo hjemme hos far og mor
> ...

Man kalder vel de unge, det man selv synes. Manglede da bare
andet.




--
Sometimes we stare so long at a door that is closing that we
see too late the one that is open. - Alexander Graham Bell

ben9 (29-10-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 29-10-07 07:26


"Alexander Strelnikov" <ssherif@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:fg36ae$b63$1@aioe.org...
>
> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:n56ai39g43pte2l9onqj0hcpqbdmas7202@4ax.com...
>> On Sun, 28 Oct 2007 22:11:47 +0100, "Alexander Strelnikov"
>> <ssherif@gmail.com> wrote:
>>
>>> Jeg kan ikke forklare det her
>>>men følelsesmæssigt føler jeg en ernorm vrede og afmagt over det her.
>>
>> måske skyldes din vrede en ubevidst trang og skamfølse over at du selv
>> er homo og den vrede lever du ud igenem din onkels homo seksualitet -
>> fordi dybest set så kan man jo sige så længe du ikke skal have sex med
>> ham så er hans præferancer bedøvenes ligegyldige ..
>>
>>
>>
> "En ubevidst trang og skamfølse" ja for helvede jeg tænder sgu da bare
> helt vildt på de her bøsser man ser gå håndíhånd på strøget. Hold da kæft
> hvor er de bare ophidsende, men hvorfor er det at jeg brækker mig over at
> dem røre ved hinanden. Jeg har aldrig overfaldet de her mennesker, men
> trangen den er der og det er ikke lige sex jeg har trang til.
>
>


du kæmper en hård kamp for at undertrykke dine følelser



Alexander Strelnikov (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Alexander Strelnikov


Dato : 29-10-07 12:25


"ben9" <dont.filter@me> skrev i en meddelelse
news:47257cee$0$2085$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Alexander Strelnikov" <ssherif@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:fg36ae$b63$1@aioe.org...
>>
>> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:n56ai39g43pte2l9onqj0hcpqbdmas7202@4ax.com...
>>> On Sun, 28 Oct 2007 22:11:47 +0100, "Alexander Strelnikov"
>>> <ssherif@gmail.com> wrote:
>>>
>>>> Jeg kan ikke forklare det her
>>>>men følelsesmæssigt føler jeg en ernorm vrede og afmagt over det her.
>>>
>>> måske skyldes din vrede en ubevidst trang og skamfølse over at du selv
>>> er homo og den vrede lever du ud igenem din onkels homo seksualitet -
>>> fordi dybest set så kan man jo sige så længe du ikke skal have sex med
>>> ham så er hans præferancer bedøvenes ligegyldige ..
>>>
>>>
>>>
>> "En ubevidst trang og skamfølse" ja for helvede jeg tænder sgu da bare
>> helt vildt på de her bøsser man ser gå håndíhånd på strøget. Hold da kæft
>> hvor er de bare ophidsende, men hvorfor er det at jeg brækker mig over at
>> dem røre ved hinanden. Jeg har aldrig overfaldet de her mennesker, men
>> trangen den er der og det er ikke lige sex jeg har trang til.
>>
>>
>
>
> du kæmper en hård kamp for at undertrykke dine følelser
>

Ja takket være jeres opmuntrende indlæg tog jeg mod til mig og sprang ud på
vores lokale bøssemødested, jeg tog en kølle med og slog en bøsse der troede
at han ku få kølle af mig. Hold kæft hvor var det godt, jeg føler mig som et
helt nyt menneske. Næste weekend tager jeg til København og får den trykket
af.



ben9 (29-10-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 29-10-07 13:37


"Alexander Strelnikov" <ssherif@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:fg4ftt$mck$1@aioe.org...
>
> "ben9" <dont.filter@me> skrev i en meddelelse
> news:47257cee$0$2085$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Alexander Strelnikov" <ssherif@gmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:fg36ae$b63$1@aioe.org...
>>>
>>> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
>>> news:n56ai39g43pte2l9onqj0hcpqbdmas7202@4ax.com...
>>>> On Sun, 28 Oct 2007 22:11:47 +0100, "Alexander Strelnikov"
>>>> <ssherif@gmail.com> wrote:
>>>>
>>>>> Jeg kan ikke forklare det her
>>>>>men følelsesmæssigt føler jeg en ernorm vrede og afmagt over det her.
>>>>
>>>> måske skyldes din vrede en ubevidst trang og skamfølse over at du selv
>>>> er homo og den vrede lever du ud igenem din onkels homo seksualitet -
>>>> fordi dybest set så kan man jo sige så længe du ikke skal have sex med
>>>> ham så er hans præferancer bedøvenes ligegyldige ..
>>>>
>>>>
>>>>
>>> "En ubevidst trang og skamfølse" ja for helvede jeg tænder sgu da bare
>>> helt vildt på de her bøsser man ser gå håndíhånd på strøget. Hold da
>>> kæft hvor er de bare ophidsende, men hvorfor er det at jeg brækker mig
>>> over at dem røre ved hinanden. Jeg har aldrig overfaldet de her
>>> mennesker, men trangen den er der og det er ikke lige sex jeg har trang
>>> til.
>>>
>>>
>>
>>
>> du kæmper en hård kamp for at undertrykke dine følelser
>>
>
> Ja takket være jeres opmuntrende indlæg tog jeg mod til mig og sprang ud
> på vores lokale bøssemødested, jeg tog en kølle med og slog en bøsse der
> troede at han ku få kølle af mig. Hold kæft hvor var det godt, jeg føler
> mig som et helt nyt menneske. Næste weekend tager jeg til København og får
> den trykket af.
>

du kæmper en hård kamp for at undertrykke dine følelser



Bo M. Mogensen (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Bo M. Mogensen


Dato : 29-10-07 17:54

On Mon, 29 Oct 2007 12:24:51 +0100, "Alexander Strelnikov"
<ssherif@gmail.com> wrote:

>Ja takket være jeres opmuntrende indlæg tog jeg mod til mig og sprang ud på
>vores lokale bøssemødested ....

sådan .... det er en glæde at se hvordan foragt kan vende sig til en
helt ny selv erkendelse ja et nyt liv





MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !
You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )
This is LOVE :http://www.jerioholics.com/

Tony (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 29-10-07 18:38


"Alexander Strelnikov" skrev :
>
> Ja takket være jeres opmuntrende indlæg tog jeg mod til mig og sprang ud
> på vores lokale bøssemødested, jeg tog en kølle med og slog en bøsse der
> troede at han ku få kølle af mig. Hold kæft hvor var det godt, jeg føler
> mig som et helt nyt menneske. Næste weekend tager jeg til København og får
> den trykket af.

Luk nu røven din lille forpulede trækkerdreng.

Du har sikkert set dig sur på bøsserne, fordi der er én som har taget røven
på dig.

Husk næste gang at forlange pengene først.

Tony



ben9 (29-10-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 29-10-07 21:41


"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
news:47261a5b$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Alexander Strelnikov" skrev :
>>
>> Ja takket være jeres opmuntrende indlæg tog jeg mod til mig og sprang ud
>> på vores lokale bøssemødested, jeg tog en kølle med og slog en bøsse der
>> troede at han ku få kølle af mig. Hold kæft hvor var det godt, jeg føler
>> mig som et helt nyt menneske. Næste weekend tager jeg til København og
>> får den trykket af.
>
> Luk nu røven din lille forpulede trækkerdreng.
>
> Du har sikkert set dig sur på bøsserne, fordi der er én som har taget
> røven på dig.
>
> Husk næste gang at forlange pengene først.
>
> Tony
>

shit happends....



Ludvig Nielsen (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 29-10-07 23:17

On Mon, 29 Oct 2007 21:40:33 +0100, ben9 wrote:

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> news:47261a5b$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "Alexander Strelnikov" skrev :
>>>
>>> Ja takket være jeres opmuntrende indlæg tog jeg mod til mig og sprang ud
>>> på vores lokale bøssemødested, jeg tog en kølle med og slog en bøsse der
>>> troede at han ku få kølle af mig. Hold kæft hvor var det godt, jeg føler
>>> mig som et helt nyt menneske. Næste weekend tager jeg til København og
>>> får den trykket af.
>>
>> Luk nu røven din lille forpulede trækkerdreng.
>>
>> Du har sikkert set dig sur på bøsserne, fordi der er én som har taget
>> røven på dig.
>>
>> Husk næste gang at forlange pengene først.
>>
>> Tony
>>
>
> shit happends....

Det kan han vel bare vaske af.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

ben9 (30-10-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 30-10-07 08:11


"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
news:47265be2$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> On Mon, 29 Oct 2007 21:40:33 +0100, ben9 wrote:
>
>> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
>> news:47261a5b$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>>>
>>> "Alexander Strelnikov" skrev :
>>>>
>>>> Ja takket være jeres opmuntrende indlæg tog jeg mod til mig og sprang
>>>> ud
>>>> på vores lokale bøssemødested, jeg tog en kølle med og slog en bøsse
>>>> der
>>>> troede at han ku få kølle af mig. Hold kæft hvor var det godt, jeg
>>>> føler
>>>> mig som et helt nyt menneske. Næste weekend tager jeg til København og
>>>> får den trykket af.
>>>
>>> Luk nu røven din lille forpulede trækkerdreng.
>>>
>>> Du har sikkert set dig sur på bøsserne, fordi der er én som har taget
>>> røven på dig.
>>>
>>> Husk næste gang at forlange pengene først.
>>>
>>> Tony
>>>
>>
>> shit happends....
>
> Det kan han vel bare vaske af.
>

ellers se her:

http://www.apoteket.dk/servlet/apoteket/laegemiddelformer/beskrivelse?id=179



Ludvig Nielsen (30-10-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 30-10-07 12:42

On Tue, 30 Oct 2007 08:10:31 +0100, ben9 wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
> news:47265be2$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
>> On Mon, 29 Oct 2007 21:40:33 +0100, ben9 wrote:
>>
>>> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:47261a5b$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>>>>
>>>> "Alexander Strelnikov" skrev :
>>>>>
>>>>> Ja takket være jeres opmuntrende indlæg tog jeg mod til mig og sprang
>>>>> ud
>>>>> på vores lokale bøssemødested, jeg tog en kølle med og slog en bøsse
>>>>> der
>>>>> troede at han ku få kølle af mig. Hold kæft hvor var det godt, jeg
>>>>> føler
>>>>> mig som et helt nyt menneske. Næste weekend tager jeg til København og
>>>>> får den trykket af.
>>>>
>>>> Luk nu røven din lille forpulede trækkerdreng.
>>>>
>>>> Du har sikkert set dig sur på bøsserne, fordi der er én som har taget
>>>> røven på dig.
>>>>
>>>> Husk næste gang at forlange pengene først.
>>>>
>>>> Tony
>>>>
>>>
>>> shit happends....
>>
>> Det kan han vel bare vaske af.
>>
>
> ellers se her:
>
> http://www.apoteket.dk/servlet/apoteket/laegemiddelformer/beskrivelse?id=179

Det ville han med garanti nyde.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Ukendt (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-10-07 03:11

"Bo M. Mogensen" skrev i en meddelelse:

> måske skyldes din vrede en ubevidst trang og skamfølse over at du selv
> er homo og den vrede lever du ud igenem din onkels homo seksualitet

Den forklaring på homofobi hyldede jeg (som troende freudianer)
selv den første halvdel af mit liv. Men siden - efter fremkomsten af
'perker'-had i DK - har jeg måttet grave et spadestik dybere.

Hadet (= angsten og væmmelsen) over for afvigere fra 'dansk
standard' skyldes ikke fortrængt lyst til at være ligeså. Men
ubevidsthed om ens eget ståsted og ens egne forudsætninger.
At holde af - eller i det mindste acceptere - andre mennesker
kræver indlevelse i deres psyke, en vis grad af identifikation.
Herved udfordrer man sit eget livsgrundlag. Og hvis dette er
ubevidst og svagt, så tør man ikke blive udfordret, men føler
i stedet angst og lyst til at destruere anledningen til angsten.

Derfor: Bøsse-onklen, som manden angiveligt i forvejen har
et positivt forhold til, er alletiders anledning for ham til at gøre
sit eget regnebræt op og blive et mere bevidst og forstående,
kort sagt et bedre menneske.


På med selvransagelsen -- Ib



Bo M. Mogensen (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Bo M. Mogensen


Dato : 29-10-07 04:51

On Mon, 29 Oct 2007 03:10:45 +0100, "Ib Baagøe"
<ib-baagoeSNABELprivat.dk> wrote:

>
>Hadet (= angsten og væmmelsen) over for afvigere fra 'dansk
>standard' skyldes ikke fortrængt lyst til at være ligeså.


Det kunne det jo sådan set godt - nu kan man jo sige det at være bøsse
er f.eks harmløst i forhold til at være aktiv pædofil hvorfor der
strengt taget ikke er noget at bekymere sig om hvis man ellers ikke
bliver antastet - når så manden med bøsse onklen angribes af panik /
lede osv. over noget der ikke har nogen praktisk betydning for ham så
er det jo interessandt at se på hvad der mon rørre sig inde i hans
hoved - og der finder jeg da det er oplagt at han ( måske ) lider af
angst for at være underlagt den selvsamme præferance ...for mange år
siden var jeg gruppens homofob (dss) men det kom sig mere af jeg som
barn / ung teenager havde været udsat for tilnærmelser der mildest
talt satte mig i panik

> Men
>ubevidsthed om ens eget ståsted og ens egne forudsætninger.
>At holde af - eller i det mindste acceptere - andre mennesker
>kræver indlevelse i deres psyke, en vis grad af identifikation.
>Herved udfordrer man sit eget livsgrundlag. Og hvis dette er
>ubevidst og svagt, så tør man ikke blive udfordret, men føler
>i stedet angst og lyst til at destruere anledningen til angsten.

jo men her er jo ikke tale om en rationel angst Thi der er intet der
indkere at onklen vil ha hans krop - men snarre det billed han for at
sig selv som homo seksuel der skræmmer ham ..

>Derfor: Bøsse-onklen, som manden angiveligt i forvejen har
>et positivt forhold til, er alletiders anledning for ham til at gøre
>sit eget regnebræt op og blive et mere bevidst og forstående,
>kort sagt et bedre menneske.

Det kræver en styrke som skribenten måske ikke har




MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !
You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )
This is LOVE :http://www.jerioholics.com/

ben9 (29-10-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 29-10-07 07:25


"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:n56ai39g43pte2l9onqj0hcpqbdmas7202@4ax.com...
> On Sun, 28 Oct 2007 22:11:47 +0100, "Alexander Strelnikov"
> <ssherif@gmail.com> wrote:
>
>> Jeg kan ikke forklare det her
>>men følelsesmæssigt føler jeg en ernorm vrede og afmagt over det her.
>
> måske skyldes din vrede en ubevidst trang og skamfølse over at du selv
> er homo og den vrede lever du ud igenem din onkels homo seksualitet -
> fordi dybest set så kan man jo sige så længe du ikke skal have sex med
> ham så er hans præferancer bedøvenes ligegyldige ..
>
>
>

måske er han - når det kommer til stykket - seksuelt tiltrukket af onklen

eller måske har onklen misbrugt ham engang i fortiden




Bo M. Mogensen (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Bo M. Mogensen


Dato : 29-10-07 17:51

On Mon, 29 Oct 2007 07:25:01 +0100, "ben9" <dont.filter@me> wrote:

>
>måske er han - når det kommer til stykket - seksuelt tiltrukket af onklen
>
>eller måske har onklen misbrugt ham engang i fortiden

ja det er jo svært at sige hvad udløser den store vrede - men i
betragtning af han ellers satte sætter pris på onklen så er det nok
det første





MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !
You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )
This is LOVE :http://www.jerioholics.com/

ben9 (29-10-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 29-10-07 21:40


"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1o3ci3h271k9auu7v24f14bkd1sk8m8nuf@4ax.com...
> On Mon, 29 Oct 2007 07:25:01 +0100, "ben9" <dont.filter@me> wrote:
>
>>
>>måske er han - når det kommer til stykket - seksuelt tiltrukket af onklen
>>
>>eller måske har onklen misbrugt ham engang i fortiden
>
> ja det er jo svært at sige hvad udløser den store vrede - men i
> betragtning af han ellers satte sætter pris på onklen så er det nok
> det første
>
>
>
>
>

nemlig - sådan er onkler!!

Alexander - er det ikke katolsk klingende - måske knægten har været kordreng
engang........



Bo M. Mogensen (30-10-2007)
Kommentar
Fra : Bo M. Mogensen


Dato : 30-10-07 01:43

On Mon, 29 Oct 2007 21:39:38 +0100, "ben9" <dont.filter@me> wrote:

>>>eller måske har onklen misbrugt ham engang i fortiden
>>
>> ja det er jo svært at sige hvad udløser den store vrede - men i
>> betragtning af han ellers satte sætter pris på onklen så er det nok
>> det første
>>
>>
>>
>>
>>
>
>nemlig - sådan er onkler!!
>
>Alexander - er det ikke katolsk klingende - måske knægten har været kordreng
>engang........

Det vil måske spænde for vidt at komme omkring reinkarnation





MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !
You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )
This is LOVE :http://www.jerioholics.com/

ben9 (30-10-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 30-10-07 08:14


"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:ggvci35uokk2sigrvhp6t4cgufj2c7m18q@4ax.com...
> On Mon, 29 Oct 2007 21:39:38 +0100, "ben9" <dont.filter@me> wrote:
>
>>>>eller måske har onklen misbrugt ham engang i fortiden
>>>
>>> ja det er jo svært at sige hvad udløser den store vrede - men i
>>> betragtning af han ellers satte sætter pris på onklen så er det nok
>>> det første
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>nemlig - sådan er onkler!!
>>
>>Alexander - er det ikke katolsk klingende - måske knægten har været
>>kordreng
>>engang........
>
> Det vil måske spænde for vidt at komme omkring reinkarnation
>
>

aha - du mener måske at knægtens homoseksualitet stammer fra et tidligere
liv



Per Rønne (30-10-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 30-10-07 05:44

"ben9" <dont.filter@me> wrote:

> Alexander - er det ikke katolsk klingende

Snarere græsk. Mon han har set filmen om Alexander den Store ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

ben9 (30-10-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 30-10-07 08:16


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1i6s75b.ee6xu21cr5k98N%per@RQNNE.invalid...
> "ben9" <dont.filter@me> wrote:
>
>> Alexander - er det ikke katolsk klingende
>
> Snarere græsk. Mon han har set filmen om Alexander den Store ?
>

han har nok troet at filmen hed alexander med den store og så tænkt - WAW
med det nickname ka jeg måske score en spejderdreng på usenet!!

men det ser nu ikke ud til at fæhovedet har medvind herinde, så han må pænt
ned i efterårskulden og østre anlæg igen-igen.... surt



ben9 (29-10-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 29-10-07 07:21


"Alexander Strelnikov" <ssherif@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:fg2tu5$kb6$1@aioe.org...
> Jeg så tv serien "the Sopranos" hvor et mafia medlem, altså et af dem
> viste sig at være bøsse. Jeg grinte meget da det viste sig at de ville slå
> ham ihjel på grund af at følte at deres ære blev krænket af hans
> homoseksualitet.
>
> Nu er det sådan at det viser sig at min onkel er bøsse, i alle de her år
> har vi ikke vidst det her. Jeg havde aldrig villet ha noget med ham at
> gøre hvis jeg havde vidst det her. Jeg har mest af alt lyst til at skyde
> ham til næste jul. I bibelen lærer vi at skal slå homoseksuelle ihjel. Men
> hvilke argumenter er der for at acceptere det her. Jeg kan ikke forklare
> det her men følelsesmæssigt føler jeg en ernorm vrede og afmagt over det
> her.
>

det fordi du selv har en rem af huden - uha uha - du er selv bøsse når det
kommer til stykket - LOL

så hop i havet - selvmord er nok det bedste for dig




Lasse Jensen (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Lasse Jensen


Dato : 29-10-07 08:02

ben9 wrote:

>
> "Alexander Strelnikov" <ssherif@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:fg2tu5$kb6$1@aioe.org...
>> Jeg så tv serien "the Sopranos" hvor et mafia medlem, altså et af dem
>> viste sig at være bøsse. Jeg grinte meget da det viste sig at de ville
>> slå ham ihjel på grund af at følte at deres ære blev krænket af hans
>> homoseksualitet.
>>
>> Nu er det sådan at det viser sig at min onkel er bøsse, i alle de her
>> år har vi ikke vidst det her. Jeg havde aldrig villet ha noget med ham
>> at gøre hvis jeg havde vidst det her. Jeg har mest af alt lyst til at
>> skyde ham til næste jul. I bibelen lærer vi at skal slå homoseksuelle
>> ihjel. Men hvilke argumenter er der for at acceptere det her. Jeg kan
>> ikke forklare det her men følelsesmæssigt føler jeg en ernorm vrede og
>> afmagt over det her.
>>
>
> det fordi du selv har en rem af huden - uha uha - du er selv bøsse når
> det kommer til stykket - LOL
>
> så hop i havet - selvmord er nok det bedste for dig

Må jeg foreslå en stegegaffel?

http://www.lyricsandsongs.com/song/571463.html

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Vidal (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 29-10-07 12:25

Alexander Strelnikov skrev:

> Nu er det sådan at det viser sig at min onkel er bøsse, i alle de her år har
> vi ikke vidst det her. Jeg havde aldrig villet ha noget med ham at gøre hvis
> jeg havde vidst det her. Jeg har mest af alt lyst til at skyde ham til næste
> jul. I bibelen lærer vi at skal slå homoseksuelle ihjel. Men hvilke
> argumenter er der for at acceptere det her. Jeg kan ikke forklare det her
> men følelsesmæssigt føler jeg en ernorm vrede og afmagt over det her.

Ja, slå ham da endeligt ihjel. Hvorfor skulle han
have lov til at gå rundt og være bøsse, det kan på
ingen måde være hans egen sag.

Så kan du jo også hygge dig bag tremmer de næste
mange år.

Jeg glæder mig til at læse om det i aviserne.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

ben9 (29-10-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 29-10-07 13:38


"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:4725c310$0$15879$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Alexander Strelnikov skrev:
>
>> Nu er det sådan at det viser sig at min onkel er bøsse, i alle de her år
>> har vi ikke vidst det her. Jeg havde aldrig villet ha noget med ham at
>> gøre hvis jeg havde vidst det her. Jeg har mest af alt lyst til at skyde
>> ham til næste jul. I bibelen lærer vi at skal slå homoseksuelle ihjel.
>> Men hvilke argumenter er der for at acceptere det her. Jeg kan ikke
>> forklare det her men følelsesmæssigt føler jeg en ernorm vrede og afmagt
>> over det her.
>
> Ja, slå ham da endeligt ihjel. Hvorfor skulle han
> have lov til at gå rundt og være bøsse, det kan på
> ingen måde være hans egen sag.
>
> Så kan du jo også hygge dig bag tremmer de næste
> mange år.
>
> Jeg glæder mig til at læse om det i aviserne.
>
>

og i spjældet kan det jo være at fjolset endelig springer ud - godt hjulpet
på vej af medfangerne



Per Rønne (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 29-10-07 14:57

"ben9" <dont.filter@me> wrote:

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> news:4725c310$0$15879$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> > Alexander Strelnikov skrev:
> >
> >> Nu er det sådan at det viser sig at min onkel er bøsse, i alle de her år
> >> har vi ikke vidst det her. Jeg havde aldrig villet ha noget med ham at
> >> gøre hvis jeg havde vidst det her. Jeg har mest af alt lyst til at skyde
> >> ham til næste jul. I bibelen lærer vi at skal slå homoseksuelle ihjel.
> >> Men hvilke argumenter er der for at acceptere det her. Jeg kan ikke
> >> forklare det her men følelsesmæssigt føler jeg en ernorm vrede og afmagt
> >> over det her.
> >
> > Ja, slå ham da endeligt ihjel. Hvorfor skulle han
> > have lov til at gå rundt og være bøsse, det kan på
> > ingen måde være hans egen sag.
> >
> > Så kan du jo også hygge dig bag tremmer de næste
> > mange år.
> >
> > Jeg glæder mig til at læse om det i aviserne.

> og i spjældet kan det jo være at fjolset endelig springer ud - godt hjulpet
> på vej af medfangerne

Har vi da fået amerikanske [tyrkiske, arabiske, ...] tilstande i de
danske fængsler, efterhånden som de etniske danskeres andel af
'populationen' er blevet reduceret ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Per Vadmand (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 29-10-07 16:14

"Per Rønne" wrote:

>
> Har vi da fået amerikanske [tyrkiske, arabiske, ...] tilstande i de
> danske fængsler, efterhånden som de etniske danskeres andel af
> 'populationen' er blevet reduceret ?

Ja, ville det dog ikke være hærligt at få nogle flere grunde til at svine
indvandrere til?

Per V

--
Læs om min nye bog her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm !



Alexander Strelnikov (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Alexander Strelnikov


Dato : 29-10-07 16:38


"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4725f8ac$0$2085$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Per Rønne" wrote:
>
>>
>> Har vi da fået amerikanske [tyrkiske, arabiske, ...] tilstande i de
>> danske fængsler, efterhånden som de etniske danskeres andel af
>> 'populationen' er blevet reduceret ?
>
> Ja, ville det dog ikke være hærligt at få nogle flere grunde til at svine
> indvandrere til?
>
> Per V
>
>

Jeg har ikke fordomme om Indvandrere!.



Bo Warming (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 29-10-07 19:41

"Alexander Strelnikov" <ssherif@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:fg4unv$4bl$1@aioe.org...
>
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:4725f8ac$0$2085$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Per Rønne" wrote:
>>
>>>
>>> Har vi da fået amerikanske [tyrkiske, arabiske, ...] tilstande i de
>>> danske fængsler, efterhånden som de etniske danskeres andel af
>>> 'populationen' er blevet reduceret ?
>>
>> Ja, ville det dog ikke være hærligt at få nogle flere grunde til at svine
>> indvandrere til?
>>
>> Per V
>>
>>
>
> Jeg har ikke fordomme om Indvandrere!.

Det har jeg og de hængsler om VIRKELIGHED , omend 1 fjer kan bli 5 høns nu
og da
Indvandrere stikker knive i fjender , bøsser stikker kun pik i venner- who
cares?




ben9 (29-10-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 29-10-07 21:34


"Alexander Strelnikov" <ssherif@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:fg4unv$4bl$1@aioe.org...
>
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:4725f8ac$0$2085$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Per Rønne" wrote:
>>
>>>
>>> Har vi da fået amerikanske [tyrkiske, arabiske, ...] tilstande i de
>>> danske fængsler, efterhånden som de etniske danskeres andel af
>>> 'populationen' er blevet reduceret ?
>>
>> Ja, ville det dog ikke være hærligt at få nogle flere grunde til at svine
>> indvandrere til?
>>
>> Per V
>>
>>
>
> Jeg har ikke fordomme om Indvandrere!.
>

nå men muhammed skal da ellers genfødes af en mand siges der



Per Rønne (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 29-10-07 16:48

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> "Per Rønne" wrote:
>
> > Har vi da fået amerikanske [tyrkiske, arabiske, ...] tilstande i de
> > danske fængsler, efterhånden som de etniske danskeres andel af
> > 'populationen' er blevet reduceret ?
>
> Ja, ville det dog ikke være hærligt at få nogle flere grunde til at svine
> indvandrere til?

Jeg argumenterer nu ikke for at sætte hæren ind - i øvrigt nævnte jeg
altså også 'amerikanske'.

Vi ved alle to ting: Indvandrerne er som gruppe stærkt overkriminelle
/og/ det er heldigvis kun et mindretal af indvandrerne der er
kriminelle. På det seneste er kriminaliteten der i øvrigt også begyndt
at falde; den samme udvikling vi i årtier har set blandt danske unge.

Er det nok?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Jan Kronsell (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Jan Kronsell


Dato : 29-10-07 18:00

"Per Rønne" wrote:
> Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:
>
>> "Per Rønne" wrote:
>>
>>> Har vi da fået amerikanske [tyrkiske, arabiske, ...] tilstande i de
>>> danske fængsler, efterhånden som de etniske danskeres andel af
>>> 'populationen' er blevet reduceret ?
>>
>> Ja, ville det dog ikke være hærligt at få nogle flere grunde til at
>> svine indvandrere til?
>
> Jeg argumenterer nu ikke for at sætte hæren ind - i øvrigt nævnte jeg
> altså også 'amerikanske'.
>
> Vi ved alle to ting: Indvandrerne er som gruppe stærkt overkriminelle
> /og/ det er heldigvis kun et mindretal af indvandrerne der er
> kriminelle. På det seneste er kriminaliteten der i øvrigt også begyndt
> at falde; den samme udvikling vi i årtier har set blandt danske unge.
>
Er indvandrerne også mere end etniske danskere i samme socialgruppe, end er
det bare mere kriminelle end danskerne i gennemsnit.
Det kan jeg ikke erindre, at jeg har set en statistik over nogensinde.

Jan



Per Rønne (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 29-10-07 19:25

Jan Kronsell <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> wrote:

> "Per Rønne" wrote:
> > Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:
> >
> >> "Per Rønne" wrote:
> >>
> >>> Har vi da fået amerikanske [tyrkiske, arabiske, ...] tilstande i de
> >>> danske fængsler, efterhånden som de etniske danskeres andel af
> >>> 'populationen' er blevet reduceret ?
> >>
> >> Ja, ville det dog ikke være hærligt at få nogle flere grunde til at
> >> svine indvandrere til?
> >
> > Jeg argumenterer nu ikke for at sætte hæren ind - i øvrigt nævnte jeg
> > altså også 'amerikanske'.
> >
> > Vi ved alle to ting: Indvandrerne er som gruppe stærkt overkriminelle
> > /og/ det er heldigvis kun et mindretal af indvandrerne der er
> > kriminelle. På det seneste er kriminaliteten der i øvrigt også begyndt
> > at falde; den samme udvikling vi i årtier har set blandt danske unge.
> >
> Er indvandrerne også mere end etniske danskere i samme socialgruppe, end er
> det bare mere kriminelle end danskerne i gennemsnit.
> Det kan jeg ikke erindre, at jeg har set en statistik over nogensinde.

Nu gik deltråden jo altså mere på om vi var ved at få mere
'internationale' tilstande i vore fængsler, med voldtægter, 'jockers' og
'catchers':

<http://www.spr.org/en/docs/doc_01_lecture.asp>

Jeg har ikke hørt at det skulle være ved at ske, men jeg har nu heller
ikke kontakt til de 'kredse' ...

I øvrigt er etniske danskere internationalt set helt udsædvanligt lidt
kriminelle, svarende til at der ikke findes ét land på planeten, der er
mindre korrupt end Danmark.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Jan Kronsell (30-10-2007)
Kommentar
Fra : Jan Kronsell


Dato : 30-10-07 01:19


>
> Nu gik deltråden jo altså mere på om vi var ved at få mere
> 'internationale' tilstande i vore fængsler, med voldtægter, 'jockers'
> og 'catchers':

Men så var det lige at du nævnte at indvandrerne som gruppe var stærkt
overkriminelle, og så var det bare, at jeg undrede mig over, hvad du
sammenlignede med?

>
> Jeg har ikke hørt at det skulle være ved at ske, men jeg har nu heller
> ikke kontakt til de 'kredse' ...
>
> I øvrigt er etniske danskere internationalt set helt udsædvanligt lidt
> kriminelle, svarende til at der ikke findes ét land på planeten, der
> er mindre korrupt end Danmark.

Enig. Men nu er korruption jo ikke den eneste form for kriminalitet etniske
danskere begår.

Jan



Per Rønne (30-10-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 30-10-07 05:44

Jan Kronsell <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> wrote:

> >
> > Nu gik deltråden jo altså mere på om vi var ved at få mere
> > 'internationale' tilstande i vore fængsler, med voldtægter, 'jockers'
> > og 'catchers':
>
> Men så var det lige at du nævnte at indvandrerne som gruppe var stærkt
> overkriminelle, og så var det bare, at jeg undrede mig over, hvad du
> sammenlignede med?

Med etniske danskere.

> > Jeg har ikke hørt at det skulle være ved at ske, men jeg har nu heller
> > ikke kontakt til de 'kredse' ...
> >
> > I øvrigt er etniske danskere internationalt set helt udsædvanligt lidt
> > kriminelle, svarende til at der ikke findes ét land på planeten, der
> > er mindre korrupt end Danmark.
>
> Enig. Men nu er korruption jo ikke den eneste form for kriminalitet etniske
> danskere begår.

Næh, det er bare et eksempel på korruption. Generelt er Danmark et
lav-kriminelt land.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Jan Kronsell (30-10-2007)
Kommentar
Fra : Jan Kronsell


Dato : 30-10-07 22:06

"Per Rønne" wrote:
> Jan Kronsell <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> wrote:
>
>>>
>>> Nu gik deltråden jo altså mere på om vi var ved at få mere
>>> 'internationale' tilstande i vore fængsler, med voldtægter,
>>> 'jockers' og 'catchers':
>>
>> Men så var det lige at du nævnte at indvandrerne som gruppe var
>> stærkt overkriminelle, og så var det bare, at jeg undrede mig over,
>> hvad du sammenlignede med?
>
> Med etniske danskere.
>
Den havde jegnu regnet ud. Men du kan ikke bare sammenligne indvandrere
generelt med etniske danskere generelt. Hvordan er tallene hvis du
sammenligner kriminaliteten for indvandrer i socialgruppe 5 med
kriminaliteten for danskere í samme socialgruppe? Eller for den sagsc skyld
socialgruppe 1. Hvis sammenligningen skal have mening, må de grupper du
sammenligner være nærligt ens på de forhold, der typisk påvirker
kriminalitetsniveauet, fx sociale forhold.

Jan



Bo M. Mogensen (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Bo M. Mogensen


Dato : 29-10-07 19:34

On Mon, 29 Oct 2007 16:47:40 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>kun et mindretal af indvandrerne der er
>kriminelle.

jamen de er flitige jeg mener at have hørt de tegner sig for 80 % af
alle forbrydelser i dk





MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !
You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )
This is LOVE :http://www.jerioholics.com/

Per Rønne (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 29-10-07 19:58

Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> wrote:

> On Mon, 29 Oct 2007 16:47:40 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
> wrote:
>
> >kun et mindretal af indvandrerne der er riminelle.
>
> jamen de er flitige jeg mener at have hørt de tegner sig for 80 % af
> alle forbrydelser i dk

Det er vist overdrevet; det er kun i Københavns kommune at de 5%
muslimske indvandrere + efterkommere tegner sig for over 50% af
kriminaliteten.

Andre indvandrergrupper er overraskende /mindre/ kriminelle end etniske
danskere.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

ben9 (29-10-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 29-10-07 21:38


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1i6rgpd.v8yvrqswkg2bN%per@RQNNE.invalid...
> Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> wrote:
>
>> On Mon, 29 Oct 2007 16:47:40 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
>> wrote:
>>
>> >kun et mindretal af indvandrerne der er riminelle.
>>
>> jamen de er flitige jeg mener at have hørt de tegner sig for 80 % af
>> alle forbrydelser i dk
>
> Det er vist overdrevet; det er kun i Københavns kommune at de 5%
> muslimske indvandrere + efterkommere tegner sig for over 50% af
> kriminaliteten.
>
> Andre indvandrergrupper er overraskende /mindre/ kriminelle end etniske
> danskere.
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk



jeg har hørt fra en der kender en at der bor en indvandrer alen på et
værelse og at han går med kniv. Og det er 100 procent!

og så har jeg i øvrigt gået i den stråtækte og lært om noget der hedder
stakit eller sådan noget



Per Rønne (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 29-10-07 22:22

"ben9" <dont.filter@me> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1i6rgpd.v8yvrqswkg2bN%per@RQNNE.invalid...
> > Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> wrote:
> >
> >> On Mon, 29 Oct 2007 16:47:40 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
> >> wrote:
> >>
> >> >kun et mindretal af indvandrerne der er riminelle.
> >>
> >> jamen de er flitige jeg mener at have hørt de tegner sig for 80 % af
> >> alle forbrydelser i dk
> >
> > Det er vist overdrevet; det er kun i Københavns kommune at de 5%
> > muslimske indvandrere + efterkommere tegner sig for over 50% af
> > kriminaliteten.
> >
> > Andre indvandrergrupper er overraskende /mindre/ kriminelle end etniske
> > danskere.

> jeg har hørt fra en der kender en at der bor en indvandrer alen på et
> værelse og at han går med kniv. Og det er 100 procent!

Jeg snakker om de statistikker og undersøgelser jeg har læst om ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

ben9 (30-10-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 30-10-07 08:07


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1i6rnc3.1w99hdc19acfa2N%per@RQNNE.invalid...
> "ben9" <dont.filter@me> wrote:
>
>> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:1i6rgpd.v8yvrqswkg2bN%per@RQNNE.invalid...
>> > Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> wrote:
>> >
>> >> On Mon, 29 Oct 2007 16:47:40 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
>> >> wrote:
>> >>
>> >> >kun et mindretal af indvandrerne der er riminelle.
>> >>
>> >> jamen de er flitige jeg mener at have hørt de tegner sig for 80 % af
>> >> alle forbrydelser i dk
>> >
>> > Det er vist overdrevet; det er kun i Københavns kommune at de 5%
>> > muslimske indvandrere + efterkommere tegner sig for over 50% af
>> > kriminaliteten.
>> >
>> > Andre indvandrergrupper er overraskende /mindre/ kriminelle end etniske
>> > danskere.
>
>> jeg har hørt fra en der kender en at der bor en indvandrer alen på et
>> værelse og at han går med kniv. Og det er 100 procent!
>
> Jeg snakker om de statistikker og undersøgelser jeg har læst om ...
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk


jamen sådan nogle stakitter kan være svære at finde ud af - bare det at få
rigtige penge tilbage ved købmanden - uha det er indviklet. Godt vi ikke har
fået de penge de bruger der nede hvor jeg køber mine dåseøl. Der skal man
gange med syv en halv og det er sku svært med den der syvtabel! For satan da
det er evært.


Men jeg stemmer nu på dansk fjolseparti alligevel for det er der ikke nogen
negere der gør og heller ikke jøder og hippier eller dem der bor i opgangen
inde ved siden af og drikker hele tiden på socialhjælp



Kent Friis (30-10-2007)
Kommentar
Fra : Kent Friis


Dato : 30-10-07 18:07

Den Tue, 30 Oct 2007 08:06:45 +0100 skrev ben9:
>
> jamen sådan nogle stakitter kan være svære at finde ud af - bare det at få
> rigtige penge tilbage ved købmanden - uha det er indviklet. Godt vi ikke har
> fået de penge de bruger der nede hvor jeg køber mine dåseøl. Der skal man
> gange med syv en halv og det er sku svært med den der syvtabel! For satan da
> det er evært.

Du skal bare gange med otte, fx ved at fordoble prisen tre gange, så
kommer du også tættere på den kurs du kommer til at betale oppe ved
kassen.

Mvh
Kent
--
"So there I was surrounded by all these scary creatures
They were even scarier than what Microsoft call features"
- C64Mafia: Forbidden Forest (Don't Go Walking Slow).

ben9 (30-10-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 30-10-07 19:53


"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:472764cd$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
> Den Tue, 30 Oct 2007 08:06:45 +0100 skrev ben9:
>>
>> jamen sådan nogle stakitter kan være svære at finde ud af - bare det at
>> få
>> rigtige penge tilbage ved købmanden - uha det er indviklet. Godt vi ikke
>> har
>> fået de penge de bruger der nede hvor jeg køber mine dåseøl. Der skal man
>> gange med syv en halv og det er sku svært med den der syvtabel! For satan
>> da
>> det er evært.
>
> Du skal bare gange med otte, fx ved at fordoble prisen tre gange, så
> kommer du også tættere på den kurs du kommer til at betale oppe ved
> kassen.
>
> Mvh
> Kent
>

hoold på hvor er du god til det der! tak ska du ha - er du
venstreorienteret?




Pongo (31-10-2007)
Kommentar
Fra : Pongo


Dato : 31-10-07 00:57

Bo M. Mogensen wrote:
> On Mon, 29 Oct 2007 16:47:40 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
> wrote:
>
>> kun et mindretal af indvandrerne der er
>> kriminelle.
>
> jamen de er flitige jeg mener at have hørt de tegner sig for 80 % af
> alle forbrydelser i dk
>

Hmm, hvordan er begrebet "forbrydelse" defineret i den opgørelse ?
Her er en raport fra år 2000 (det er ganske vist allerede nogle år
siden), men den fortæller at indvandrene og deres efterkommere tilsammen
udgør 11,3% af dem som bliver dømt med en strafferetlig afgørelse.
http://www.justitsministeriet.dk/fileadmin/downloads/Forskning_og_dokumentation/Kriminalitet_og_national_oprindelse_2000.pdf

Hvis man alene kigger på voldsdomme, er tallet 17,6% og kigger man alene
på "alvorlig vold" når man op på 24,9%.

Hvis man forsøger at korrigere for den skæve kønsfordeling
(indvandre-kvinder er mindre kriminelle end kvinder af dansk oprindelse)
og den skæve sociale fordeling , bliver forskellen mindre. Der er stadig
tale om en klar overhyppighed, men tallene kan vanskeligt manipuleres så
voldsomt at man når noget der ligner 80%.

/Klaus



Bo M. Mogensen (31-10-2007)
Kommentar
Fra : Bo M. Mogensen


Dato : 31-10-07 09:50

On Wed, 31 Oct 2007 00:56:42 +0100, "Pongo" <pongo@hotmailSNOT.dk>
wrote:

>> jamen de er flitige jeg mener at have hørt de tegner sig for 80 % af
>> alle forbrydelser i dk
>>
>
>Hmm, hvordan er begrebet "forbrydelse" defineret i den opgørelse ?
>Her er en raport fra år 2000 (det er ganske vist allerede nogle år
>siden), men den fortæller at indvandrene og deres efterkommere tilsammen
>udgør 11,3% af dem som bliver dømt med en strafferetlig afgørelse.
>http://www.justitsministeriet.dk/fileadmin/downloads/Forskning_og_dokumentation/Kriminalitet_og_national_oprindelse_2000.pdf
>
>Hvis man alene kigger på voldsdomme, er tallet 17,6% og kigger man alene
>på "alvorlig vold" når man op på 24,9%.
>
>Hvis man forsøger at korrigere for den skæve kønsfordeling

Hmm nu tænker de fleste jeg selv inkl på invandra fra mellem østen
såkaldte muslimer - jeg mener der er 200 000 af dem i dk hvis de
bliver dømt for 11,3 % af de sammlede forbrydelser og disse til sammen
udgør 8 % af befolkningen så passer det på en eller anden sær måde med
de 80 % ... det er sikkert sådan jeg har fået det forklaret - hvor om
alting er så er den genemsnitlige danske muslim fra mellem østen og
derres effterkommer ca 8 gange så kriminelle pr person som hver etnisk
dansker eller imigranter fra asien osv.

( Beklager hvis jeg sludder jeg er træt )





MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !
You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )
This is LOVE :http://www.jerioholics.com/

Kent Friis (31-10-2007)
Kommentar
Fra : Kent Friis


Dato : 31-10-07 18:59

Den Wed, 31 Oct 2007 00:56:42 +0100 skrev Pongo:
>
> Hvis man forsøger at korrigere for den skæve kønsfordeling
> (indvandre-kvinder er mindre kriminelle end kvinder af dansk oprindelse)
> og den skæve sociale fordeling , bliver forskellen mindre. Der er stadig
> tale om en klar overhyppighed, men tallene kan vanskeligt manipuleres så
> voldsomt at man når noget der ligner 80%.

Ork, der skal bare lidt DF-regning til, så kommer den hurtigt derop.

15% af mændene + 5% af kvinderne = 20%
10% af børnene + 30% af de unge + 20% af de voksne = 60%

20% + 60% = 80%

Det kan da ikke være sværere end når 25% af kvinderne og 25% af mændene
aldrig går på biblioteket, så er det 50% af danskerne.



Mvh
Kent
--
"So there I was surrounded by all these scary creatures
They were even scarier than what Microsoft call features"
- C64Mafia: Forbidden Forest (Don't Go Walking Slow).

Bo M. Mogensen (01-11-2007)
Kommentar
Fra : Bo M. Mogensen


Dato : 01-11-07 00:53

On 31 Oct 2007 17:58:52 GMT, Kent Friis <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Det kan da ikke være sværere end når 25% af kvinderne og 25% af mændene
>aldrig går på biblioteket, så er det 50% af danskerne.

ha ha jamen det passer da meget godt :) eller hwa ?





MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !
You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )
This is LOVE :http://www.jerioholics.com/

Per Rønne (01-11-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 01-11-07 06:29

Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> wrote:

> On 31 Oct 2007 17:58:52 GMT, Kent Friis <nospam@nospam.invalid> wrote:
>
> >Det kan da ikke være sværere end når 25% af kvinderne og 25% af mændene
> >aldrig går på biblioteket, så er det 50% af danskerne.
>
> ha ha jamen det passer da meget godt :) eller hwa ?

Ja, der var en enkelt folketingskvinde fra DF som for efterhånden mange
år siden dummede sig så ganske eftertrykkeligt fra folketingets
talerstol. Jeg tror at ministeren tilbød hende privat manuduktion i
procentregning.

Hendes civile beskæftigelse? Hun var revisor, men vi kan vel alle begå
en tanketorsk.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Per Vadmand (01-11-2007)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 01-11-07 09:55

"Per Rønne" wrote:
> Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> wrote:
>
>> On 31 Oct 2007 17:58:52 GMT, Kent Friis <nospam@nospam.invalid>
>> wrote:
>>
>>> Det kan da ikke være sværere end når 25% af kvinderne og 25% af
>>> mændene aldrig går på biblioteket, så er det 50% af danskerne.
>>
>> ha ha jamen det passer da meget godt :) eller hwa ?
>
> Ja, der var en enkelt folketingskvinde fra DF som for efterhånden
> mange år siden dummede sig så ganske eftertrykkeligt fra folketingets
> talerstol. Jeg tror at ministeren tilbød hende privat manuduktion i
> procentregning.
>
> Hendes civile beskæftigelse? Hun var revisor, men vi kan vel alle begå
> en tanketorsk.

Tanketorsk er vist en meget venlig betegnelse. Det værste er faktisk, at
damen - Åse Madsen hedder hun - er medlem af DR's bestyrelse. (Hvilket måske
kan give et fingerpeg om en af grundene (blandt mange andre, ret skal være
ret) til institutionens økonomiske kaos.

Citat: (Kort bemærkning). Aase D. Madsen (DF):
Med hensyn til de unøjagtigheder, som ministeren sagde jeg var kommet med,
vil jeg gerne sige, at jeg står her med en udskrift fra en kilde, og det er
en kultur- og fritidsaktivitetsundersøgelse fra 1998 i en brochure, som
ministeren selv har udgivet. I 1997 var antallet af bogudlån
72.332.000, i 1998 var det faldet til 61.000.871. Og med hensyn til, hvem
der kommer på bibliotekerne, og hvem der ikke kommer, er der en tabel 18 med
en gruppe delt ind efter alder, og dér står, at 39 pct. af den mandlige del
af befolkningen aldrig kommer på bibliotekerne, og at 30 pct. af den
kvindelige del af befolkningen, altså fordelt gennemsnitligt over alder,
aldrig kommer der. Og når jeg lægger mænd og kvinder sammen - det skal man
være lidt forsigtig med, men på det her område tør jeg godt - så giver
39 pct. af mændene og 30 pct. af kvinderne befolkningen tilsammen, og det må
være 69 pct. Tager jeg fejl?

Kulturministeren (Elsebeth Gerner Nielsen):
Vi skal nok ikke begynde at undervise hinanden i den store regnekunst her,
men jeg vil foreslå, at vi fra Kulturministeriets side sørger for at
fremsende tallene og også give en beskrivelse af, hvordan man læser tallene.
Tak for i dag!


Per V
--
Læs om min nye bog her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm !



ben9 (01-11-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 01-11-07 10:45


"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:47299474$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Per Rønne" wrote:
>> Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> wrote:
>>
>>> On 31 Oct 2007 17:58:52 GMT, Kent Friis <nospam@nospam.invalid>
>>> wrote:
>>>
>>>> Det kan da ikke være sværere end når 25% af kvinderne og 25% af
>>>> mændene aldrig går på biblioteket, så er det 50% af danskerne.
>>>
>>> ha ha jamen det passer da meget godt :) eller hwa ?
>>
>> Ja, der var en enkelt folketingskvinde fra DF som for efterhånden
>> mange år siden dummede sig så ganske eftertrykkeligt fra folketingets
>> talerstol. Jeg tror at ministeren tilbød hende privat manuduktion i
>> procentregning.
>>
>> Hendes civile beskæftigelse? Hun var revisor, men vi kan vel alle begå
>> en tanketorsk.
>
> Tanketorsk er vist en meget venlig betegnelse. Det værste er faktisk, at
> damen - Åse Madsen hedder hun - er medlem af DR's bestyrelse. (Hvilket
> måske kan give et fingerpeg om en af grundene (blandt mange andre, ret
> skal være ret) til institutionens økonomiske kaos.
>
> Citat: (Kort bemærkning). Aase D. Madsen (DF):
> Med hensyn til de unøjagtigheder, som ministeren sagde jeg var kommet med,
> vil jeg gerne sige, at jeg står her med en udskrift fra en kilde, og det
> er en kultur- og fritidsaktivitetsundersøgelse fra 1998 i en brochure, som
> ministeren selv har udgivet. I 1997 var antallet af bogudlån
> 72.332.000, i 1998 var det faldet til 61.000.871. Og med hensyn til, hvem
> der kommer på bibliotekerne, og hvem der ikke kommer, er der en tabel 18
> med en gruppe delt ind efter alder, og dér står, at 39 pct. af den
> mandlige del af befolkningen aldrig kommer på bibliotekerne, og at 30 pct.
> af den kvindelige del af befolkningen, altså fordelt gennemsnitligt over
> alder, aldrig kommer der. Og når jeg lægger mænd og kvinder sammen - det
> skal man være lidt forsigtig med, men på det her område tør jeg godt - så
> giver
> 39 pct. af mændene og 30 pct. af kvinderne befolkningen tilsammen, og det
> må være 69 pct. Tager jeg fejl?
>
> Kulturministeren (Elsebeth Gerner Nielsen):
> Vi skal nok ikke begynde at undervise hinanden i den store regnekunst her,
> men jeg vil foreslå, at vi fra Kulturministeriets side sørger for at
> fremsende tallene og også give en beskrivelse af, hvordan man læser
> tallene. Tak for i dag!
>
>
> Per V
> --
> Læs om min nye bog her:
> http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm !
>

hvad klager du dog over - hun er fra dansk folkeparti og kan op til flere
ord med med fem bogstaver i - det er sku da flot af en DF'er

at det så kniber med de syv-cifrede tal.
Tjae - lidt har vel osse ret - bare ærgerligt at DF'erne ikke selv hylder
det princip.




Bo M. Mogensen (02-11-2007)
Kommentar
Fra : Bo M. Mogensen


Dato : 02-11-07 12:31

On Thu, 1 Nov 2007 10:44:40 +0100, "ben9" <dont.filter@me> wrote:

>at det så kniber med de syv-cifrede tal.
>Tjae - lidt har vel osse ret - bare ærgerligt at DF'erne ikke selv hylder
>det princip.

selv om de måske ikke ligefrem siger det så kan de well nok synes det
er en go ide





MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !
You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )
This is LOVE :http://www.jerioholics.com/

ben9 (02-11-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 02-11-07 13:30


"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:ai2mi35l37qcq350qfs6a3ne73runguhcr@4ax.com...
> On Thu, 1 Nov 2007 10:44:40 +0100, "ben9" <dont.filter@me> wrote:
>
>>at det så kniber med de syv-cifrede tal.
>>Tjae - lidt har vel osse ret - bare ærgerligt at DF'erne ikke selv hylder
>>det princip.
>
> selv om de måske ikke ligefrem siger det så kan de well nok synes det
> er en go ide
>
>

det jeg mener er at de ikke hylder princippet om at der skal være plads til
alle - også de svage



Bo M. Mogensen (02-11-2007)
Kommentar
Fra : Bo M. Mogensen


Dato : 02-11-07 12:29

On Thu, 1 Nov 2007 06:29:01 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>>
>> ha ha jamen det passer da meget godt :) eller hwa ?
>
>Ja, der var en enkelt folketingskvinde fra DF som for efterhånden mange
>år siden dummede sig så ganske eftertrykkeligt fra folketingets
>talerstol. Jeg tror at ministeren tilbød hende privat manuduktion i
>procentregning.

Hvad sagde hun ?

>
>Hendes civile beskæftigelse? Hun var revisor, men vi kan vel alle begå
>en tanketorsk.



Nå jeg troede man skulle være social og sundhedes asistent eller
portør for at være aktiv i df ?




MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !
You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )
This is LOVE :http://www.jerioholics.com/

Per Rønne (05-11-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 05-11-07 13:22

Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> wrote:

> On Thu, 1 Nov 2007 06:29:01 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
> wrote:
>
> >>
> >> ha ha jamen det passer da meget godt :) eller hwa ?
> >
> >Ja, der var en enkelt folketingskvinde fra DF som for efterhånden mange
> >år siden dummede sig så ganske eftertrykkeligt fra folketingets
> >talerstol. Jeg tror at ministeren tilbød hende privat manuduktion i
> >procentregning.
>
> Hvad sagde hun ?

Det har Per Vadmand allerede svaret på.

> >Hendes civile beskæftigelse? Hun var revisor, men vi kan vel alle begå
> >en tanketorsk.

> Nå jeg troede man skulle være social og sundhedes asistent eller
> portør for at være aktiv i df ?

Mogens Camre er cand.polit. og tidligere socialdemokratisk politisk
ordfører, Morten Messerschmidt stud.jur., Søren Krarup cand.theol.,
Jesper Langballe journalist med den teologiske suppleringsuddannelse,
Søren Esperson journalist, Kristian Thulesen Dahl cand.merc.jur., ....
det er vist kun Pia Kjærsgaard der for årtier siden arbejdede som
hjemmehjælper ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

ben9 (05-11-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 05-11-07 13:57


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1i73n6p.1376f89ryq3djN%per@RQNNE.invalid...
> Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> wrote:
>
>> On Thu, 1 Nov 2007 06:29:01 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
>> wrote:
>>
>> >>
>> >> ha ha jamen det passer da meget godt :) eller hwa ?
>> >
>> >Ja, der var en enkelt folketingskvinde fra DF som for efterhånden mange
>> >år siden dummede sig så ganske eftertrykkeligt fra folketingets
>> >talerstol. Jeg tror at ministeren tilbød hende privat manuduktion i
>> >procentregning.
>>
>> Hvad sagde hun ?
>
> Det har Per Vadmand allerede svaret på.
>
>> >Hendes civile beskæftigelse? Hun var revisor, men vi kan vel alle begå
>> >en tanketorsk.
>
>> Nå jeg troede man skulle være social og sundhedes asistent eller
>> portør for at være aktiv i df ?
>
> Mogens Camre er cand.polit. og tidligere socialdemokratisk politisk
> ordfører, Morten Messerschmidt stud.jur., Søren Krarup cand.theol.,
> Jesper Langballe journalist med den teologiske suppleringsuddannelse,
> Søren Esperson journalist, Kristian Thulesen Dahl cand.merc.jur.



kors og bånd og stjerner hænger man på folk uden hjerner

så det der med at folk der har taget en kandidateksamen eller mere er mere
intelligente end gennemsnittet er da vist hermed modbevist - det har nemlig
ikke en hujende fis med et eksamensbevis at beskaffe om man er klog eller
dum.


Gardner opererer f ekx med social intelligens og DET ka man skunte sige om
mange fra de kongservative og ud mød højre at de er i besiddelse af



Jens Bruun (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 29-10-07 20:57

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4725f8ac$0$2085$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Ja, ville det dog ikke være hærligt at få nogle flere grunde til at
> svine indvandrere til?

De grunde har vi så rigeligt af i forvejen. Ingen grund til at finde flere.
Vi kan snart ikke kapere flere grunde til at svine indvandrere til. Måske
indvandrene skulle overveje at arbejde for, vi begynder at finde grunde til
at være glade for dem?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



ben9 (29-10-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 29-10-07 21:39


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:OfWdnelG7JHCprvanZ2dnUVZ8qijnZ2d@giganews.com...
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:4725f8ac$0$2085$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>
>> Ja, ville det dog ikke være hærligt at få nogle flere grunde til at
>> svine indvandrere til?
>
> De grunde har vi så rigeligt af i forvejen. Ingen grund til at finde
> flere. Vi kan snart ikke kapere flere grunde til at svine indvandrere til.
> Måske indvandrene skulle overveje at arbejde for, vi begynder at finde
> grunde til at være glade for dem?
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.
>

hvad ved du om at arbejde?



ben9 (29-10-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 29-10-07 21:34


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1i6r2mr.2mj70p82tkbjN%per@RQNNE.invalid...
> "ben9" <dont.filter@me> wrote:
>
>> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>> news:4725c310$0$15879$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> > Alexander Strelnikov skrev:
>> >
>> >> Nu er det sådan at det viser sig at min onkel er bøsse, i alle de her
>> >> år
>> >> har vi ikke vidst det her. Jeg havde aldrig villet ha noget med ham at
>> >> gøre hvis jeg havde vidst det her. Jeg har mest af alt lyst til at
>> >> skyde
>> >> ham til næste jul. I bibelen lærer vi at skal slå homoseksuelle ihjel.
>> >> Men hvilke argumenter er der for at acceptere det her. Jeg kan ikke
>> >> forklare det her men følelsesmæssigt føler jeg en ernorm vrede og
>> >> afmagt
>> >> over det her.
>> >
>> > Ja, slå ham da endeligt ihjel. Hvorfor skulle han
>> > have lov til at gå rundt og være bøsse, det kan på
>> > ingen måde være hans egen sag.
>> >
>> > Så kan du jo også hygge dig bag tremmer de næste
>> > mange år.
>> >
>> > Jeg glæder mig til at læse om det i aviserne.
>
>> og i spjældet kan det jo være at fjolset endelig springer ud - godt
>> hjulpet
>> på vej af medfangerne
>
> Har vi da fået amerikanske [tyrkiske, arabiske, ...] tilstande i de
> danske fængsler, efterhånden som de etniske danskeres andel af
> 'populationen' er blevet reduceret ?
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk


nu refererede jeg så til alexanders homofobi - men i spjældet kan han jo så
få lov til at lægge røv til en rocker

- *så* springer han ud



Per Rønne (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 29-10-07 22:22

"ben9" <dont.filter@me> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1i6r2mr.2mj70p82tkbjN%per@RQNNE.invalid...
> > "ben9" <dont.filter@me> wrote:

> >> og i spjældet kan det jo være at fjolset endelig springer ud - godt
> >> hjulpet på vej af medfangerne
> >
> > Har vi da fået amerikanske [tyrkiske, arabiske, ...] tilstande i de
> > danske fængsler, efterhånden som de etniske danskeres andel af
> > 'populationen' er blevet reduceret ?

> nu refererede jeg så til alexanders homofobi - men i spjældet kan han jo så
> få lov til at lægge røv til en rocker
>
> - *så* springer han ud

Det var faktisk /sådan/ jeg læste dit indlæg ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

ben9 (30-10-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 30-10-07 07:59


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1i6rne1.qtg2e79ats0rN%per@RQNNE.invalid...
> "ben9" <dont.filter@me> wrote:
>
>> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:1i6r2mr.2mj70p82tkbjN%per@RQNNE.invalid...
>> > "ben9" <dont.filter@me> wrote:
>
>> >> og i spjældet kan det jo være at fjolset endelig springer ud - godt
>> >> hjulpet på vej af medfangerne
>> >
>> > Har vi da fået amerikanske [tyrkiske, arabiske, ...] tilstande i de
>> > danske fængsler, efterhånden som de etniske danskeres andel af
>> > 'populationen' er blevet reduceret ?
>
>> nu refererede jeg så til alexanders homofobi - men i spjældet kan han jo
>> så
>> få lov til at lægge røv til en rocker
>>
>> - *så* springer han ud
>
> Det var faktisk /sådan/ jeg læste dit indlæg ...
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk

oki - osse min opfattelse, men jeg var nunte helt sikker på at
bøsse-alexander fattede det.

du ved jo nok at man kun kan tænke een tanke ad gangen, og alexander bruger
jo enorm energi på at fortrænge sin homoseksualitet og kan derfor heller
ikke tænke logisk og lige gennemskue budskaberne i den her tråd.

han sku nu ta og springe ud i et stille og roligt tempå og evt. få en
psykolog til at hjælpe sig med de svære tanker



Bo M. Mogensen (30-10-2007)
Kommentar
Fra : Bo M. Mogensen


Dato : 30-10-07 11:51

On Tue, 30 Oct 2007 07:58:47 +0100, "ben9" <dont.filter@me> wrote:

>han sku nu ta og springe ud

måske det er ham ?

se
Message-ID: <47262fd2$0$22551$5ec1c3@news.usenethost.com>





MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !
You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )
This is LOVE :http://www.jerioholics.com/

ben9 (30-10-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 30-10-07 13:07


"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:o33ei3hn2fs1d4r2a4ief3muepuj3jionm@4ax.com...
> On Tue, 30 Oct 2007 07:58:47 +0100, "ben9" <dont.filter@me> wrote:
>
>>han sku nu ta og springe ud
>
> måske det er ham ?
>
> se
> Message-ID: <47262fd2$0$22551$5ec1c3@news.usenethost.com>
>
>
>

hmmm - sådan nogle heroglyffer kan min reader skunte lige læse - hvorn gør
man egenlig OE?



Bo M. Mogensen (30-10-2007)
Kommentar
Fra : Bo M. Mogensen


Dato : 30-10-07 21:33

On Tue, 30 Oct 2007 13:07:28 +0100, "ben9" <dont.filter@me> wrote:

>> Message-ID: <47262fd2$0$22551$5ec1c3@news.usenethost.com>
>>
>>
>>
>
>hmmm - sådan nogle heroglyffer kan min reader skunte lige læse - hvorn gør
>man egenlig OE?

jeg ved ikke lige hvordan man gør i oe - mne jeg kan se du er tdc kune
og de ryder alle vedhæftede filer efter et døgn tror jeg så det er nok
for sent anyway





MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !
You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )
This is LOVE :http://www.jerioholics.com/

Bo M. Mogensen (30-10-2007)
Kommentar
Fra : Bo M. Mogensen


Dato : 30-10-07 01:42

On Mon, 29 Oct 2007 21:33:31 +0100, "ben9" <dont.filter@me> wrote:

>nu refererede jeg så til alexanders homofobi - men i spjældet kan han jo så
>få lov til at lægge røv til en rocker
>
>- *så* springer han ud

måske fængsels opholdet er det sprinbrædt han leder efter ?





MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !
You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )
This is LOVE :http://www.jerioholics.com/

ben9 (30-10-2007)
Kommentar
Fra : ben9


Dato : 30-10-07 08:13


"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:sdvci3td926t9sgfbfeac5flf5c3v5n4t8@4ax.com...
> On Mon, 29 Oct 2007 21:33:31 +0100, "ben9" <dont.filter@me> wrote:
>
>>nu refererede jeg så til alexanders homofobi - men i spjældet kan han jo
>>så
>>få lov til at lægge røv til en rocker
>>
>>- *så* springer han ud
>
> måske fængsels opholdet er det sprinbrædt han leder efter ?
>
>
>

det ka osse være han bare springer

v

v

v


lidt i begge sider



Bo M. Mogensen (29-10-2007)
Kommentar
Fra : Bo M. Mogensen


Dato : 29-10-07 17:55

On Mon, 29 Oct 2007 12:25:04 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>
>Ja, slå ham da endeligt ihjel. Hvorfor skulle han
>have lov til at gå rundt og være bøsse, det kan på
>ingen måde være hans egen sag.

ja det er altid spænende når folk bringes i effeket over noget der
ikke har nogen betydning for dem på nogen måde i praktisk forhold





MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !
You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )
This is LOVE :http://www.jerioholics.com/

preben nielsen (31-10-2007)
Kommentar
Fra : preben nielsen


Dato : 31-10-07 18:14

"Alexander Strelnikov" <ssherif@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:fg2tu5$kb6$1@aioe.org...

> Nu er det sådan at det viser sig at min onkel er bøsse, i alle de her år
> har vi ikke vidst det her. Jeg havde aldrig villet ha noget med ham at
> gøre hvis jeg havde vidst det her.

Du er bare skræmt ved tanken om at du er blevet "narret" af en bøsse i alle
disse år. At din "bøssealarm" ikke har virket og at dine fordomme bliver
udfordret.

> Jeg har mest af alt lyst til at skyde ham til næste jul. I bibelen lærer
> vi at skal slå homoseksuelle ihjel.

Du er underlig og skræmmende.

-preben



Henrik Svendsen (07-11-2007)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 07-11-07 14:50

On Wed, 31 Oct 2007 18:14:25 +0100, preben nielsen skrev:

> "Alexander Strelnikov" <ssherif@gmail.com> skrev i meddelelsen
> news:fg2tu5$kb6$1@aioe.org...

>> Jeg har mest af alt lyst til at skyde ham til næste jul. I bibelen lærer
>> vi at skal slå homoseksuelle ihjel.
>
> Du er underlig og skræmmende.

Lidt ligesom biblen.

--
Have you noticed that all the people in favour of birth
control are already born? - Benny Hill

Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408914
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste