"Selvlukkende" WC-bræt
Fra : Pipeline

Dato : 28-11-07 02:37

Min faders kone er træt af at min far ikke kan slå brættet ned stille og
roligt, når han har været på toilettet. Derfor har hun besluttet at han
ønsker sig et af de deresens toiletbrætter der selv lukker stille og
roligt i, ved et let dask med hånden.
Er der nogen der har erfaringer med sådanne brætter og evt. kan anbefale
nogen?

Mvh
Pipeline

Fra : Member

Dato : 28-11-07 09:23

"Pipeline" <ng4FJERNDETTE@OGDETTEodeu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> roligt i, ved et let dask med hånden.
> Er der nogen der har erfaringer med sådanne brætter og evt. kan anbefale

Vi har sådan et på vores ene toilet. Det fungerer fint, men det tager lang
tid for det at lukke, til gengæld er det næsten helt lydløst. Ikke sikkert
at det er et problem, men det er det her i huset, hvor vores 1 årige søn
synes at det er meget fornøjeligt at komme alt muligt i toilettet, og han
kan nå meget på den tid det er om at lukke.
Mener at vores er et presalit eller scandisan, ihvertfald købt i bauhaus for
omkring 500kr.

/@

Fra : Dan Andersen

Dato : 28-11-07 10:03

Ja og i SILVAN

--
Med venlig hilsen - Dan Andersen

Fra : Bent E.

Dato : 28-11-07 11:34

Pipeline wrote:
> [...]
> roligt, når han har været på toilettet. Derfor har hun besluttet at han
> ønsker sig et af de deresens toiletbrætter der selv lukker stille og

Kan man ikke få et bræt der selv lukker op?
Min kone glemmer altid at slå brættet op, når hun har været på toilettet.
.

Bent E.

--
Ved mail, erstat invalid med dk

Det er usundt at spise på en tom mave.
W.C.Fields.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-11-07 05:16

On Nov 28, 11:34 am, "Bent E." <el...@dsa-net.invalid> wrote:

> Kan man ikke få et bræt der selv lukker op?
> Min kone glemmer altid at slå brættet op, når hun har været på toilettet.

X2

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
KØBES: Pallegafler til montering på trepunktsophæng og

Fra : Andersen [3650]

Dato : 28-11-07 15:02

"Bent E." <elnef@dsa-net.invalid> skrev i en meddelelse
> Kan man ikke få et bræt der selv lukker op?
> Min kone glemmer altid at slå brættet op, når hun har været på toilettet.
> .

Now we're talking.

Fra : Mads

Dato : 28-11-07 16:01

On Wed, 28 Nov 2007 11:34:09 +0100, "Bent E." <elnef@dsa-net.invalid>
wrote:

>Kan man ikke få et bræt der selv lukker op?
>Min kone glemmer altid at slå brættet op, når hun har været på toilettet.
>.

Det er da en god begrundelse for skilsmisse.

Fra : Jakob M

Dato : 28-11-07 18:29

> Kan man ikke få et bræt der selv lukker op?
> Min kone glemmer altid at slå brættet op, når hun har været på toilettet.
> .

Hvem er det egentlig der har fået den fjollede ide, at default positionen
for et toiletbræt er nede ?.

Mvh
Jakob

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-11-07 19:15

"Jakob M" <smoelf@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvem er det egentlig der har fået den fjollede ide, at default
> positionen for et toiletbræt er nede ?.
>
> Mvh
> Jakob

Det er jo en slags teamwork. Manden slår det op efter konen, og hun
slår det ned efter manden, selvfølgelig er der jo en undtagelse hvis
manden skal andet end at lade vandet, hvis han da ikke foretrækker
at sidde på en iskold porcelænskant.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Armand

Dato : 28-11-07 21:22

Jakob M skrev:

> Hvem er det egentlig der har fået den fjollede ide, at default positionen
> for et toiletbræt er nede ?.

Newton??

--
Armand.

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 28-11-07 21:25

Armand wrote:

> Newton??

Det tror jeg ikke. Newton beskrev blot fænomenet.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Armand

Dato : 28-11-07 21:39

Erik Olsen DK skrev:

> Det tror jeg ikke. Newton beskrev blot fænomenet.

Vil det sige at han bortforklarede med at have ligget og blundet under
et æbletræ, for ikke at skulle indrømme at han efter en julefrokost lå
og brækkede sig kosteligt i kummen - Hvorunder han hele tiden fik
brædtet i nakken?

--
Armand.

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 28-11-07 21:53

Armand wrote:

> [...]
> et æbletræ, for ikke at skulle indrømme at han efter en julefrokost lå
> og brækkede sig kosteligt i kummen - Hvorunder han hele tiden fik

Nejnej, det var noget andet han fik i klemme.

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-07 19:10

Skru det af, så bliver det også nemmere at gøre rent (siger hun....)

PerMAND.

Fra : Fl. Baumann

Dato : 28-11-07 15:23

"Pipeline" <ng4FJERNDETTE@OGDETTEodeu.dk> skrev i meddelelsen
> Min faders kone er træt af at min far ikke kan slå brættet ned
> stille ...

jeg tror sørme at ALDI har nogen på tilbud fra i dag af....

--
Fl. Baumann

Fra : Ivar Holm

Dato : 28-11-07 19:30

Jeg har en sådan mekanisme - den hedder Anne-Grethe

Ivar Holm

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 28-11-07 21:32

Ivar Holm skrev:
> Jeg har en sådan mekanisme - den hedder Anne-Grethe

Jeg tør godt vædde på at det ikke går helt stille af sig hvis du giver
din dårlige halvdel et dask for at få hende til at lukke skidestolen.

Fra : Pipeline

Dato : 30-11-07 00:08

Ivar Holm skrev:
> Jeg har en sådan mekanisme - den hedder Anne-Grethe
>
> Ivar Holm

Spørgsmålet er, om hun har tid til at komme forbi Hvidovre hver gang min
far har været på toilettet?