Væghængt toilet
Fra : Anton

Dato : 27-11-07 11:09

Hej
JEg er i gang med at projektere et væghængt toilet på mit badeværelse.
Så læser jeg pludselig at man ikke må belaste toilettet med mere end 120 kg.
Nogen der har erfaring med det?

Med venlig hilsen
Anton

Fra : Leonard

Dato : 27-11-07 14:35

On Tue, 27 Nov 2007 11:09:14 +0100, Anton wrote:

> Så læser jeg pludselig at man ikke må belaste toilettet med mere end 120 kg.
> Nogen der har erfaring med det?

Næh, så længe kan jeg alligevel ikke holde mig ...
--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/

Fra : Pro

Dato : 27-11-07 17:37

Gælder det generelt...eller er det for et specifikt mærke...har du et link
Mvh. Kim

Fra : Anton

Dato : 28-11-07 10:09

Jeg så det bare i Gør det selv.