Køb af Blomberg vaskemaskine
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 26-11-07 21:19

Hej.
Jeg har set en Blomberg vaskemaskine waf6150a hos Skousen, jeg kan bare ikke
finde typen hos Blomberg selv.
Hvilken type er denne bygget efter?
Hvordan er vaskeresultatet med Blomberg af denne type?
MVH
Niels Peter

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-07 17:45

"Niels Peter Nielsen" <npnfjerndette@tv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke finde typen hos Blomberg selv.
> Hvilken type er denne bygget efter?
> Hvordan er vaskeresultatet med Blomberg af denne type?

Nu ved jeg godt at det ikke er et du spørger om, men jeg vil alligevel
skrive hvad jeg mener om Blomberg.

Vi havde en Blomberg vaskemaskine som efter 2 år og 1 måned skulle have ny
motor, efter meget palaver med serviceafd. fik vi motoren til halv pris. der
går nu yderlige 2 år og 3 måneder og den "nye" motor skal nu skiftes, vi
skal betale fuld pris. En måned efter går pumpen sig en tur og det betyder
at vi smider maskinen ud. Vi er også indehaver af en Blomberg opvaskemaskine
som vi har fået skiftet netafbryder på 2 gange under garantien samt fået
skiftet gummiliste ved lågen/døren. Denne maskine er 2 år og 4 måneder
gammel og vi har endnu girokortet liggende til at dække regningen på
udskiftet hovedelektronik, materialerne har vi dog fået til halv pris efter
lidt diskussion.

Disse hændelser har ikke affødt lysten til at anbefale Blomberg til nogen og
vaskemaskinen er blevet skiftet ud med et andet mærke, hvilket opvaskeren
også bliver på et tidspunkt.

Som et PS skal lige nævnes at så længe vores Blomberg vaskemaskine vaskede,
vaskede den godt nok.

--
Ib

Fra : John

Dato : 28-11-07 21:07

Jeg går udfra at du ikke kan finde den hos producenten selv pga. det er en
speciel udgave lavet til Skousen.

Jeg ved at Punt1 får specielt lavet maskiner fra stort set alle producenter
indenfor hårde hvidvare.
De speciele maskiner er typisk en tilsvarende maskine på market med lidt
extra features + forhandleren har en større
avance - som vel er ligegyldigt for os der køber

Mvh,
John

Fra : Carsten Keller

Dato : 29-11-07 08:21

"John" <prozak@mail.dk> wrote in message
> [...]
> extra features + forhandleren har en større
> avance - som vel er ligegyldigt for os der køber

En anden fordel ved de maskiner de får lavet specielt er også at de så med
ro i sindet kan lave "170% prisgaranti, vi er de billigste i
verden"-markedsføring.

Keller