Garagedør...
Fra : S@ndman

Dato : 26-11-07 10:25

Hejsa,

Hvor kan jeg købe den billigste garagedør?

Jimmy

Fra : Carsten

Dato : 26-11-07 10:35

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan jeg købe den billigste garagedør?

To bud fra min side:

1) dba.dk
2) dorborsen.dk

Har handlet begge steder med succes

Carsten

Fra : Jørgen E.

Dato : 26-11-07 18:49

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:whw2j.5$OT3.3@news.get2net.dk...
> Hejsa,
>
> Hvor kan jeg købe den billigste garagedør?

Hos et nedbrydningsfirma - mærkeligt folk slet ikke har nogen
som helst krav til noget i dag - bare det er billigt.

Fra : Max

Dato : 26-11-07 22:00

Hej Jørgen

> Hos et nedbrydningsfirma - mærkeligt folk slet ikke har nogen
> som helst krav til noget i dag - bare det er billigt.

Hvis det er godt er det billigt, er det ikke godt er det dyrt.

--
Mvh Max

Fra : Carsten

Dato : 27-11-07 08:29

"Jørgen E." <je-2@post.cybersity.dk> skrev i en meddelelse

> "S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hos et nedbrydningsfirma - mærkeligt folk slet ikke har nogen
> som helst krav til noget i dag - bare det er billigt.

Du er måske vidende om hvad S@andman skal bruge døren til ?

Hvis han skal kløve den op og bruge den i sin brændeovn forstår jeg godt at
han ikke vil have den dyreste af slagsen
Hvis han skal sætte den i en forvejen bedaget garage, så forstår jeg ham
også godt...

så deeeeeet...

Carsten