(7armet) svensk lysestage?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-11-07 16:47

Nogen der har set de der 7-armede svenske lysestager i jem&fix? - mangler én
pære

x-post dk.forbruger / dk.fritid.hus-og-have
Hans

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-11-07 19:14

> Nogen der har set de der 7-armede svenske lysestager i jem&fix? -
> mangler én pære

Jeg har også en (svensk) stage og en lyskæde der manglede en pære
for et par år siden. Jeg gik til den nærmeste installatør og købte
en lille pakke med pærer. Jeg tror der var 4 stk., og de kostede
altså ikke en herregård.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-11-07 20:25

Tove Krieger skrev:

> [...]
> for et par år siden. Jeg gik til den nærmeste installatør og købte
> en lille pakke med pærer. Jeg tror der var 4 stk., og de kostede

Da jeg købte stagerne i jem&fix for et par år siden til en 25 kr. stykket
kostede reservepærer vist mere end en komplet stage

Nu har jeg taget en lyskæde - hvor der kun var 8 pærer tilbage i - og fået
den anbragt i stedet for stagen, der så agerer reservedelslager
Hans

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-11-07 21:17

> [...]
>
> Nu har jeg taget en lyskæde - hvor der kun var 8 pærer tilbage i
> - og fået den anbragt i stedet for stagen, der så agerer

Det var da smart Hans. Jeg har vist også en lyskæde som jeg kan
bruge til reservedele. Tak for tippet.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-11-07 08:54

Tove Krieger skrev:

> Jeg har vist også en lyskæde som jeg kan
> bruge til reservedele. Tak for tippet.

Hmmnn...jeg kan ikke se scenariet for mig, men bare du er tilfreds
Hans

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-11-07 10:36

> Hmmnn...jeg kan ikke se scenariet for mig, men bare du er
> tilfreds

I mit tilfælde kan jeg tage pærer fra den kasserede kæde og bruge i
stagen. Pærerne er ens. Jeg troede at det var noget i den
retning du mente.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-11-07 12:10

Tove Krieger skrev:

> I mit tilfælde kan jeg tage pærer fra den kasserede kæde og bruge i
> stagen. Pærerne er ens. Jeg troede at det var noget i den
> retning du mente.

Sådan læste jeg også din besked - hér i huset har de to typer pærer dog bare
intet med hinanden at gøre

Nej, vi lagde bare den fungerende stump af kæden (8 pærer ud af oprindelig
25 eller 35 eller sådant noget) op i karmen i stedet for stagen - resten ind
under et skab