Hvad var det nu lige det pulver hed!!?
Fra : Madsen

Dato : 13-07-01 14:31

Hej,

For noget tid siden blev der i denne gruppe snakket noget om at
fjerne ridser i glasset med noget pulver. Det var blevet set demon-
streret af Leth til at fjerne ridser på topcoaten af en sejlbåd, men
hvad pokker var det nu lige det hed. Nu har jeg siddet de sidste
to timer og vredet hjernen for det ord der bare ikke vil komme frem
uanset hvor meget jeg forsøger, og jeg har mistet indlægget i denne
gruppe da jeg for nylig har skiftet newsserver.

Er der nogen der kan huske det?

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Søren Lange

Dato : 13-07-01 14:55

Wienerkalk var svaret fra Leth, og nu fra mig...
Tandpasta er faktisk også ganske godt, men bedst til de meget små ridser...

--

Mvh.:
Søren Lange

Fra : Madsen

Dato : 13-07-01 15:06

"Søren Lange" <soeren-lange@mail1.stofanet.dk> skrev:

> Wienerkalk var svaret fra Leth, og nu fra mig...

Wienerkalk!!! Dér var den og tak for det :))

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 13-07-01 17:38

"> Tandpasta er faktisk også ganske godt, men bedst til de meget små
ridser...
og tænder.

Fra : Kent Christensen

Dato : 14-07-01 22:16

"Leo Vaeversted" <leo@vaeversted.nu> skrev i en meddelelse news:9in851$ft6$1@sunsite.dk...

> "> Tandpasta er faktisk også ganske godt, men bedst til de meget små
> ridser...
> og tænder.

Tandpasta er også fin til polering af bilen.

(Og hvis du hopper på den, så kontakt mig lige når du har smurt bilen ind, for
det vil jeg "ejermame" gerne se)

--- når jeg lige tænker efter, så KUNNE det måske bruges til bilen, men jeg
vil nu ikke prøve, ....hmmmm........

Men ellers er det da lidt spændende, hvis man virkelig kan fjerne ridser fra
ruderne med Wienerkalk. Har aldrig prøvet det selv.

Vh
Kent