flash på hjemmesiden
Fra : Martin

Dato : 13-07-01 13:48

Hej
Jeg er begyndt at lege med lidt flash og vil gerne sætte det ind i en html
side. Jeg sætter det ind i dreamweaver, men når jeg åbner siden i IE står
den bare og indlæser siden uden at der sker noget. Hvad gør jeg galt??

Fra : Michael Peo

Dato : 13-07-01 16:02

Hej Martin!
Kig i dine Publish Settings i menuen File.
Der kan du vælge om flash også skal lave den fornødne html til dig.
mvh.
/peo
peo@bandage.dk
www.bandage.dk