Hjælp jeg mangler Ledningsdiagram til Suzu~
Fra : Kai Larsen

Dato : 12-07-01 23:09

Jeg har problemer med ledningsnettet
Diagrammet fra T Hansen passer ikke
Jeg håber at i kan hjælpe mig

Hilsen Kai

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 13-07-01 15:47

Hmm Kai, jeg har en komplet værkstedsmanual til FZ'eren, men hvis du gad at
skrive hvad du lidt mere præcist ønsker om ledningsnettet, hvilke dele, så
ville det da hjælpe!

Mvh
Christian Jørgensen

Christian Jørgensen

Fra : Kai Larsen

Dato : 13-07-01 18:53

Hej Christian
Ja jeg har købt et nyt ledningsnet fra THansen og det passer ikke da der er
en såkaldt cdi unit på diagrammet og den findes ikke på min knallert. Mit
største problem er ledningsføringen ved batteriet og ved tændingslåsen.

på forhånd tak
Kai Larsen
Det ville hjælpe hvis du evt. kunne skanne diagrammet og maile det til mig
på kai@larsen.dk

Fra : RpR

Dato : 14-07-01 01:09

> [...]
> en såkaldt cdi unit på diagrammet og den findes ikke på min knallert. Mit
> største problem er ledningsføringen ved batteriet og ved tændingslåsen.

FZ 50 har CDI tænding, så den sidder der altså et sted =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 14-07-01 02:59

Jeg har postet en scannet side fra FZ50 manualen fra Suzuki...
Den ligger i dk.binaer.motor under "CDI på FZ50"

Med venlig hilsen

Christian Jørgensen

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 16-07-01 02:18