Vækkeur med kunstig solopgang
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 04-11-07 12:52

Hej

Så på et tidspunkt et vækkeur, hvor man kunne tilslutte en almindelig
lampe til. Lampe ville starte med svag lysstyrke 30 min før vækkeur
ringede, og så stige i lysstyrke frem til vækkeur ringer.

Kan ikke finde den igen; Nogen der kan hjælpe mig ?

mvh
Michael Kristensen

Fra : Michael Haase

Dato : 04-11-07 13:13

mbk112@hotmail.com skrev dette den 04-11-2007 12:52:

> [...]
> ringede, og så stige i lysstyrke frem til vækkeur ringer.
>
> Kan ikke finde den igen; Nogen der kan hjælpe mig ?

Det skulle vel aldrig være Philips Wake-up light?

http://www.consumer.philips.com/consumer/da/dk/consumer/cc/_productid_HF3461_01_DK_CONSUMER/Wake-up-Light+HF3461?Int_origin=HPmiddle

Jeg har set den hos Inspiration.

--
Michael Haase

Fra : F.hansen

Dato : 04-11-07 13:14

http://shortlink.dk/4ecf7796

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 04-11-07 13:17

> Det skulle vel aldrig være Philips Wake-up light?
>
> http://www.consumer.philips.com/consumer/da/dk/consumer/cc/_productid...
>
> Jeg har set den hos Inspiration.

Nej, det skal være et vækkeur uden indbygget lampe, men med et stik,
hvor du kan sætte din egen lampe til.

mvh
Michael Kristensen

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 04-11-07 13:19

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 04-11-07 15:34

"mbk112@hotmail.com" <mbk112@hotmail.com> writes:

> Det skal være et vækkeur uden indbygget lampe, men med et stik,
> hvor du kan sætte din egen lampe til.

Jeg har også ledt efter noget lignende. Hvis du finder en, så lov mig
at du enten skriver det her eller sender mig en mail. Mailen er fuldt
gyldig.

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : F.hansen

Dato : 04-11-07 15:49

> http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://pan.fotovista.com/dev/5/...

Det skal være et vækkeur uden indbygget lampe, men med et stik,
hvor du kan sætte din egen lampe til.

My bad, så prøv denne her

http://www.lysbehandling.info/sunrise_system_100.htm

Finn

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 04-11-07 17:02

"F.hansen" <jerseycowdkREMOVE@yahoo.dk> writes:

> http://www.lysbehandling.info/sunrise_system_100.htm

Yikes! Det er godt nok lige noget i den retning jeg gerne vi have
fingrene i - men 1000 kroner? Det må bare kunne gøres billigere!

Mvh Trine

Fra : Armand

Dato : 04-11-07 19:48

Trine Kornum Christiansen skrev:

> Yikes! Det er godt nok lige noget i den retning jeg gerne vi have
> fingrene i - men 1000 kroner? Det må bare kunne gøres billigere!

Jup!
Adskil et billig digitalt armbåndsur med alarm og brug de to ledninger
til lydgiveren til at påvirke et simpelt omvendt lysdæmper-kredsløb med
lang forsinkelse, hvilket enhver knægt med elektronik på hjernen må
kunne lodde sammen (er der mon stadig noget der hedder Josty-Kit?)!

--
Armand.

Fra : Max

Dato : 04-11-07 19:53

Hej

> Det skal være et vækkeur uden indbygget lampe, men med et stik,
> hvor du kan sætte din egen lampe til.

Prøv forretninger der handler med akvarie- og terrarieudrustning, der
bruger men den slags. Ellers prøv at søge i tyskland på automatikdimmer.

--
Mvh Max

Fra : N/A

Dato : 04-11-07 15:34