Stormkrog vindue ?
Fra : Olsen

Dato : 30-10-07 08:31

Leder på nettet efter en elforzinket stormkrog med 2 indstillinger til
vindue.

Har set den i messing og hvid, men ikke blank.

Tips ?

\Olsen

Fra : Carsten

Dato : 30-10-07 12:29

"Olsen" <snyd@c.dk> skrev i en meddelelse
> Leder på nettet efter en elforzinket stormkrog med 2 indstillinger til
> vindue.
> Har set den i messing og hvid, men ikke blank.

Hmm, mener du et PN sikringsbeslag ? Som dette:

http://www.pn-beslag.dk/sw179.asp

I givet fald så har bilka og lignende dem ind i mellem på tilbud til ca.
20-30 kr. stk.

Hilsen
Carsten

Fra : Preben Kaas

Dato : 30-10-07 15:27

On Tue, 30 Oct 2007 12:29:18 +0100, "Carsten" <carsten@noexists.dk>
wrote:

> [...]
>
>http://www.pn-beslag.dk/sw179.asp
>
>I givet fald så har bilka og lignende dem ind i mellem på tilbud til ca.

Nej, jeg tror der menes sådan en:

www.carlf.dk/Katalog/Menu/VELKOMEN.HTM

er ikke klar over om Carl F kan levere el-forzinket, men jeg ved at
Outline Vinduer leverer den som standard på deres vinduer så måske kan
man få et tip fra dem

mvh
Preben
ved mail fjern xxxx
www.prebenkaas.dk

Fra : Preben Kaas

Dato : 30-10-07 15:33

> [...]
>
>er ikke klar over om Carl F kan levere el-forzinket, men jeg ved at
>Outline Vinduer leverer den som standard på deres vinduer så måske kan

UPS den virkede vist ikke.

Håber denne er bedre:

www.carlf.dk/luceneweb/results.jsp?query=002224&maxresults=25&nethandel=nej

mvh