ny vaskemaskine - hvad skal man købe?
Fra : alten

Dato : 24-10-07 11:57

Den gamle Siemens er død. Skal jeg købe Bosch/Siemens igen eller er andre
mærker bedre (vi var meget godt tilfredse med den gamle)? Jeg vil ofre ca.
4000-5000 kr.

mvh
Henrik

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 24-10-07 14:04

alten wrote:
> Den gamle Siemens er død. Skal jeg købe Bosch/Siemens igen eller er
> andre mærker bedre (vi var meget godt tilfredse med den gamle)? Jeg
> vil ofre ca. 4000-5000 kr.

spørgsmålet har været stillet mange gange før...
følgende mærker vil jeg anbefale:
Miele
Bosch/Siemens
AEG

Rasmus
sorry mom:
http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw

Fra : Andersen [3650]

Dato : 24-10-07 19:36

"alten" <antispam@edew.dk> skrev i en meddelelse
> Den gamle Siemens er død. Skal jeg købe Bosch/Siemens igen eller er andre
> mærker bedre (vi var meget godt tilfredse med den gamle)? Jeg vil ofre ca.
> 4000-5000 kr.

Uanset pris vil jeg fremover kun købe Miele.
Den holder mindst dobbelt så længe som
enhvert andet mærke der kan købes.

Fra : Inger Pedersen

Dato : 24-10-07 20:31

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse

> Uanset pris vil jeg fremover kun købe Miele.
> Den holder mindst dobbelt så længe som
> enhvert andet mærke der kan købes.

Og hvis man nu ikke kan få finansieret Mielen: AEG.

Siemens af alle slags har fået indpas i mit hus for sidste gang.

Hilsen Inger

Fra : Mogens

Dato : 24-10-07 22:46

www.asko.dk

Fra : Andersen [3650]

Dato : 25-10-07 08:35

"Inger Pedersen" <inger_mpFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Og hvis man nu ikke kan få finansieret Mielen: AEG.
>
> Siemens af alle slags har fået indpas i mit hus for sidste gang.

Har man ikke råd, står den på sten og brædt ved åen indtil
man har sparet op. Ellers er der sikkert en fryns der kan
holdes lidt igen med indtil man har råd.

Fra : Inger Pedersen

Dato : 25-10-07 09:21

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse

> Har man ikke råd, står den på sten og brædt ved åen indtil
> man har sparet op. Ellers er der sikkert en fryns der kan
> holdes lidt igen med indtil man har råd.

Hilsen Inger - som nu har været godt tilfreds med sine AEG, der har vasket
og centrifugeret perfekt og holdt 16 - 20 år i snit. Og de er IKKE blevet
skånet.