MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Java-updates, slettes?
Fra : Thomsen

Dato : 07-11-07 22:51

Hej
Når jeg går ind i mit "Tilføj eller fjern programmer, kan jeg se at jeg har
4 Java-updates på ca. 120 Mb stk. liggende.

Jeg tænker på om jeg kan nøjes med den seneste updatering eller om det er
nødvendigt med alle 4 (ca. 500 Mb)

mvh Ole

Fra : emj

Dato : 08-11-07 04:40

Thomsen skrev:

>Jeg tænker på om jeg kan nøjes med den seneste updatering eller om det er
>nødvendigt med alle 4 (ca. 500 Mb)

Du kan roligt slette de 3 gamle.
Hilsen emj

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-07 07:50

emj wrote:
> [...]

Kan jeg mon hoppe på her ?

Jeg har 3 Java (TM) 6 updates liggende, samt 4 J2SE runtime environment 5.0
updates liggende. Kan jeg osse bare slette alt undtaget den sidste i hver ?

mvh Ebbe

Fra : Ole Christiansen

Dato : 08-11-07 09:10

"Ebbe (7000)" <es44(snabela)pc[punktum]dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 5.0
> updates liggende. Kan jeg osse bare slette alt undtaget den sidste i hver

Det har jeg altid gjort. det er jo freeware, så det kan vel altid downloades
igen.
Har aldrog haft problemer.

--
Ole

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-07 14:59

"Ole Christiansen" <ofc@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg altid gjort. det er jo freeware, så det kan vel altid
> [...]

Jeg prøver at ta' chancen. Tak for det.

mvh Ebbe

Fra : Thomsen

Dato : 08-11-07 16:20