MS Windows
briani 27239
XP Pro maskine kommer med denne fejl
Fra : Autocadster

Dato : 06-11-07 16:46

XP Pro maskine kommer med denne fejl "Failed To Load Control
'SocketXCFL' From .ocx - Your Version Of Socket.ocx May Be Outdated"

Men ikke et kvæk om hvilket program der fejler nogen der kender den
fejl ?

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : kep

Dato : 07-11-07 00:24

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> From .ocx - Your Version Of Socket.ocx May Be Outdated"
>
> Men ikke et kvæk om hvilket program der fejler nogen der kender den fejl

Hej
Hvis der skal stå SocketXCTL og ikke SocketXCFL, kan det måske
have noget med dette at gøre.
http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=84361

kep

Fra : Autocadster

Dato : 07-11-07 08:57

kep:
> Hvis der skal stå SocketXCTL og ikke SocketXCFL, kan det måske
> have noget med dette at gøre.
> http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=84361

Det er ikke en VISTA maskine og jeg har ikke den "DSS" linje

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : kep

Dato : 07-11-07 12:06

> kep:
>
> Det er ikke en VISTA maskine og jeg har ikke den "DSS" linje

Så ikke lige at der stod Vista - sorry.

Fra : Autocadster

Dato : 07-11-07 20:45

kep formulerede spørgsmålet:
> "Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Så ikke lige at der stod Vista - sorry.

Rent faktisk så er fejlen "Failed to load control 'SocketXCtl' from
socketx.ocx" men kan ikke se den DSS nøgle :/

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Pindsvinet

Dato : 07-11-07 00:24

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> From .ocx - Your Version Of Socket.ocx May Be Outdated"
>
> Men ikke et kvæk om hvilket program der fejler nogen der kender den fejl

Det er en virus
Se her: http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=84361
Mvh
Stampe