MS Windows
briani 27239
Jeg har en fil der vil på nettet
Fra : Hagar

Dato : 06-11-07 09:48

Hej

Jeg får jævnligt besked fra min ZoneAlarm om at perfs.exe vil på nettet, jeg
ved ikke hvad det er, men den ligger i min XP Pro mappe system32. Jeg har
prøvet at søge på google, men jeg syntes ikke rigtig jeg får noget
fornuftigt svar.
Kan nogen her fortælle mig noget om den fil ? Jeg har ind til nu forbudt den
adgang.

Hagar

Fra : ai

Dato : 06-11-07 10:01

det kunne måske være denne gavtyv?

http://www.prevx.com/filenames/158743955030258754-X1/PERFS.EXE.html

//ani

Fra : Hagar

Dato : 06-11-07 10:26

"ai" <anixyr@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> det kunne måske være denne gavtyv?
>
> http://www.prevx.com/filenames/158743955030258754-X1/PERFS.EXE.html
>
> //ani

Fy for pokker da.
Der står at den almindeligvis fylder 29,184 bytes, min fylder 28, så det er
da tæt på. Jeg har forsøgt at slette den, men det må jeg gøre i fejlsikker,
for den er stædig. Jeg har lavet backup af den, hvis det skulle vise sig at
være forkert at fjerne den.

Tak for hjælpen

Hagar