MS Windows
briani 27239
Recovery partition
Fra : SB

Dato : 04-11-07 16:00

Ved at det er meget normalt at når man køber ny PC, er det for det meste
pre installert software/system og når man har problemer, er det bare
at starte recovery delen op.

Jeg har lige købt en bærebare PC uden styresystem og købt Windows XP
home ved siden af, da jeg ikke er interesseret i Vista lige PT.

I min stationære PC bruger jeg Ghost, som recovery/backup, men er ikke
interesseret i at købe en ny Ghost / Drive Image programmer.

Så mit spørgsmål går ud på kan jeg selv lave en recovery partition, som
jeg kan boote op fra når det går galt, virus eller hvad det nu kan være?

Eller findes der nogle gode programmer, som Ghost?

På forhånd tak.

--
SB

Fjern "mk", hvis du vil sende en mail direkte til mig

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 04-11-07 16:34

Hvorffor brænder du bare ikke bare recovery programmerne over på nogle
skiver ?

Fra : SB

Dato : 04-11-07 17:52

Anders (6400 Sønderborg) skrev:
> Hvorffor brænder du bare ikke bare recovery programmerne over på nogle
> skiver ?

Var jo også en mulighed, har faktisk begge dele på min stationære, men
var også lige som et program jeg søgte efter, jeg må jo ikke bruge Ghost
på flere PC'er så vidt jeg ved, regner med at Symantec kan se det på en
eller anden måde, begge PC'er bruges jo på nettet.

Fra : Gamle

Dato : 04-11-07 22:13

SB wrote:
jeg må jo ikke bruge
> Ghost på flere PC'er så vidt jeg ved, regner med at Symantec kan se
> det på en eller anden måde, begge PC'er bruges jo på nettet.

Det kan de ikke.
Mvh.
Torben