MS Windows
briani 27239
Epson 1250 scanner til Vista ?
Fra : edob

Dato : 03-11-07 17:10

Jeg har netop skiftet til Windows Vista og vil gerne have min "gamle"
flat-bed scanner "Epson Perfection 1250" til at køre på Vista.

Jeg har hentet ny driver fra Epsons hjemmeside netop til Vista og min
scannermodel, downloaded og installeret. Men, men, der er ingen forbindelse
ud til scanneren. Jeg har også hentet opdateringer til scannerens software,
men med samme negative resultat.

Så mit spørgsmål er: Er der nogen som har fået kombinationen 1250-scannere
til at køre på Vista ??

Er selvfølgelig også interesseret i hvis nogen har forslag til en løsning.

Venlig hilsen, Frank.