MS Windows
briani 27239
Repair
Fra : Ducky

Dato : 01-11-07 21:57

Når man vil Repair min xp- kommer den og vil have en adminstrator kode jeg
har ikke nogen kode på det

M.v.h.

gokke@stofanet.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 01-11-07 22:46

"Ducky" <gokke@stofanet.dk> skrev :

>Når man vil Repair min xp- kommer den og vil have en adminstrator kode jeg
>har ikke nogen kode på det

Vælger du at bruge genoprettelseskonsol?

Det skal du ikke, se http://www.helgec.dk/xp-repair.html

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : nivS1978@gmail.com

Dato : 02-11-07 10:37

On Nov 1, 9:56 pm, "Ducky" <go...@stofanet.dk> wrote:
> Når man vil Repair min xp- kommer den og vil have en adminstrator kode jeg
> har ikke nogen kode på det
>
> M.v.h.
>
> go...@stofanet.dk

Dengang XP blev installeret har du/nogen nok sat et administrator
password, ellers prøv med blankt. Ellers kan du hente følgende smarte
boot diskette og med denne sætte det til blankt:
http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/bootdisk.html
Bare husk når du booter windows at annullere scandisk for ellers
virker det ikke.

Hans...

Fra : Pico

Dato : 03-11-07 00:14

nivS1978@gmail.com wrote:

> Dengang XP blev installeret har du/nogen nok sat et administrator
> password, ellers prøv med blankt. Ellers kan du hente følgende smarte

Har du prøvet at reparere en XP ?
Hvis man vælger reparere første gang man får tilbudet beder den altid om
administrator kode, man skal gå videre og vælge Installere, senere får man
så igen tilbudt at reparere og her skal man vælge det, så bliver der ikke
slettet nogen programmer eller indstillinger man har i XP.
Prøv at følge Kerims forslag til http://www.helgec.dk/xp-repair.html det
ilustrere det meget fint.
--
MVH