MS Windows
briani 27239
Billig Windows Vista Ultimate licens, hvor~
Fra : Bjoern

Dato : 29-10-07 22:19

Hej

Nogen der ved hvor man kan købe en billig Vista Ultimate 64-bit licens
(US version)? Jeg husker, at man med XP kunne købe en licens sammen
med noget andet hardware til næsten ingen penge, men jeg har ikke
kunne finde noget ligende med Vista. MS kræver jo 1300,- for en licens
og det synes jeg er urimligt at betale for et styresystem.

-- Bjoern

Fra : Hans

Dato : 29-10-07 22:31

Bjoern wrote:
> [...]
> kunne finde noget ligende med Vista. MS kræver jo 1300,- for en licens
> og det synes jeg er urimligt at betale for et styresystem.

De 1300 er skam prisen for en OEM udgave, hvor den før i tiden skulle sælges
sammen med hardware, så det bliver altså ikke ret meget billigere. En
Retailudgave koster 3x mere. Du kunne jo alternativt vælge en billigere
udgave, f.eks. en Home Premium til 800 kr.

Hans

Fra : Lyrik

Dato : 29-10-07 23:32

On Mon, 29 Oct 2007 22:18:33 +0100, Bjoern <bjoern.d.rasmussen@gmail.com>
wrote:

> [...]
> kunne finde noget ligende med Vista. MS kræver jo 1300,- for en licens
> og det synes jeg er urimligt at betale for et styresystem.

På dansk:
http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60015&prodid=102949

--
Hilsen fra Jens "Lyrik" Bech

Fra : Akadut

Dato : 29-10-07 23:40

"Lyrik" <lyrik@fakeheaven.dk> skrev i en meddelelse
news.t0zcvphxid5x1s@macintosh.local...

> På dansk:
> http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60015&prodid=102949

Og den kan bruges til?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-10-07 00:31

Lyrik skrev:

>På dansk:
>http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60015&prodid=102949

Hvor er den efterspurgte licens ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Pico

Dato : 30-10-07 00:16

Bjoern wrote:
> [...]
> kunne finde noget ligende med Vista. MS kræver jo 1300,- for en licens
> og det synes jeg er urimligt at betale for et styresystem.

Det synes jeg også, de tager alt for meget for deres arbejde, derfor kørere
jeg stadig DOS 2, det giver lidt begrænsninger, men det vænner man sig til.
--
MVH
Pico

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 30-10-07 13:58

On Tue, 30 Oct 2007 00:15:32 +0100, "Pico" <Selvestemig@hotmail.com>
wrote:

>Det synes jeg også, de tager alt for meget for deres arbejde, derfor kørere
>jeg stadig DOS 2, det giver lidt begrænsninger, men det vænner man sig til.

Og den kan du få til at afvikle "Microsoft Outlook Express
6.00.2900.3138", som er det program du brugte til denne meddelelse?

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Hans

Dato : 30-10-07 15:17

Poul Erik Lindaa wrote:

> Og den kan du få til at afvikle "Microsoft Outlook Express
> 6.00.2900.3138", som er det program du brugte til denne meddelelse?

Han bruger nok en DOS udvidelse, en meget stor én kaldet Windows.

Hans

Fra : Pico

Dato : 30-10-07 22:09

Poul Erik Lindaa wrote:

> Og den kan du få til at afvikle "Microsoft Outlook Express
> 6.00.2900.3138", som er det program du brugte til denne meddelelse?

Nå for pokker, smilyen var smuttet, kan ikke finde den i DOS
--
MVH
Pico

Fra : Lyrik

Dato : 30-10-07 01:18

On Mon, 29 Oct 2007 23:39:33 +0100, Akadut <akadut@div.xx> wrote:

> "Lyrik" <lyrik@fakeheaven.dk> skrev i en meddelelse
> news.t0zcvphxid5x1s@macintosh.local...

> Og den kan bruges til?
Skal jeg virkelig forklare noget så simpelt? Man installerer den og får
samtidig licens til 266,-kr.. Hvor svært kan det være? Man kan også lade
være og købe en US licens til 1300,- men det er ikke godt købmandsskab-vel?
Det var for at give et råd jeg synes var godt. Ren og skær hjælpomhed. Er
du ikke for hurtig til at vise tænder? Og det er ikke engang på dine egne
vegne. Du kan da være bedøvende..

--
Hilsen fra Jens "Lyrik" Bech

Fra : Akadut

Dato : 30-10-07 01:20

"Lyrik" <lyrik@fakeheaven.dk> skrev i en meddelelse
news.t0zhrq2kid5x1s@macintosh.local...

> [...]
> du ikke for hurtig til at vise tænder? Og det er ikke engang på dine egne

Jeg synes, ikke den oprindelige spørger skulle købe katten i sækken.
Jeg læste blot
IT - Software - CD sæt (minus licens)
Windows Vista Ultimate 64-bit - CD-Kit (Dansk)
på den side, du henviser til.

Fra : Lyrik

Dato : 30-10-07 01:59

On Tue, 30 Oct 2007 01:19:35 +0100, Akadut <akadut@div.xx> wrote:

> [...]
> Jeg læste blot
> IT - Software - CD sæt (minus licens)
> Windows Vista Ultimate 64-bit - CD-Kit (Dansk)
Jamen nu bliver jeg da flov, for du har jo ret! Jeg havde ikke set at der
stod uden licens! Det må du undskylde!

--
Hilsen fra Jens "Lyrik" Bech

Fra : Akadut

Dato : 30-10-07 08:26

"Lyrik" <lyrik@fakeheaven.dk> skrev i en meddelelse
news.t0zjpfmfid5x1s@macintosh.local...

> Jamen nu bliver jeg da flov, for du har jo ret! Jeg havde ikke set at der
> stod uden licens! Det må du undskylde!

Tak. Jeg respekterer personer, der erkender en fejl. Så du er næppe
politiker.