MS Windows
briani 27239
Mappen dokumenter popper op ved start
Fra : Ole Andersen

Dato : 28-10-07 11:43

mit barnebarn har været på besøg og trykket på nogle knapper!!

Nu sker der det at ved opstart åbner mappen "Dokumenter" på skrivebordet.

Det vil jeg helst være fri for. Hvad har hun gjort ? og hvordan får jeg det
væk igen ?

på forhånd tak

Ole

Fra : Anders Pedersen

Dato : 28-10-07 15:43

Ole Andersen skrev:
> [...]
>
> Det vil jeg helst være fri for. Hvad har hun gjort ? og hvordan får jeg det

Har du kigget under
Start>alleprogrammer>start om der ligger en dokumenter der
Der plejer man at ligge de Programmer der opstates automatisk ved start
Windows.

Eller prøv Kør>msconfig

Fra : Ole Andersen

Dato : 28-10-07 16:21

Hej Anders

Jeg fulgte dit råd.

Kiggede i Start/programmer/start Der lå fire forskellige links til div.
programmer. dem slettede jeg da jeg ikke harbehov for at de ligger standby i
proceslinien. Jeg kørte MSconfig og satte alt til normalstart.

Ingen sted stod der noget om "Dokumenter" eller link til samme, men
ihvertfald er det væk nu.

Ikke godt at vide hvad hun har lavet den lille.

tak for hjælpen

Ole

Fra : Anders Pedersen

Dato : 28-10-07 22:43

Ole Andersen skrev:
> [...]
> programmer. dem slettede jeg da jeg ikke harbehov for at de ligger standby i
> proceslinien. Jeg kørte MSconfig og satte alt til normalstart.

Har du kigget i fanebladet start i msconfig?

Har fundet noget her op Dokument mappen
http://www.kellys-korner-xp.com/win_xp_mydocs.htm
Der er noget ret intersant nederest på siden, om det kan løse problemer
ved jeg ikke.

> Ingen sted stod der noget om "Dokumenter" eller link til samme, men
> ihvertfald er det væk nu.
>
> Ikke godt at vide hvad hun har lavet den lille.

Jeg prøvede lige selv at placere en genvej til Dokumenter i
>start>alleprogrammer>start
og her åbnede den dokumenter opstart..