MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
num lock
Fra : hpf

Dato : 27-10-07 16:01

Er der en der ved hvordan man får num lock til at være slået til efter
opstart? Jeg har læst om rettelserne i registreringsdatabasen i XP men
hvordan i Vista home premium? Under "current user" retter jeg fra 0 til 2
men under "default user" står der 2147483648 så der tør jeg ikke lave
ændringer.
MVH HPF

Fra : ai

Dato : 27-10-07 18:08

I din Bios..boot section er der sikkert mulighed for vælge NUM-LOCK ON/Off
//ani

Fra : Viktor Andersen

Dato : 27-10-07 18:27

"hpf" <hpfkf@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvordan i Vista home premium? Under "current user" retter jeg fra 0 til 2
> men under "default user" står der 2147483648 så der tør jeg ikke lave

Mon ikke Microsoft har videreført muligheden fra XP til Vista?

Prøv at holde num lock tasten nede ca. 10 sekunder, når du er kommet ind i
Vista programmet.

Det virker i hvert fald i XP. Lad mig høre, om det hjalp!

Viktor

Fra : hpf

Dato : 27-10-07 19:12

din Bios..boot section er der sikkert mulighed for vælge NUM-LOCK ON/Off
//ani

Desværre den mulighed findes ikke. Kan det passe at Medion har lagt en
forsimplet bios ovenpå den oprindelige?

<Prøv at holde num lock tasten nede ca. 10 sekunder, når du er kommet ind i
<Vista programmet.

<Det virker i hvert fald i XP. Lad mig høre, om det hjalp!

<Viktor

Det bevirker bare at man får muligheden for at sætte lyd på tryk på num
lock.

MVH
HPF

Fra : Viktor Andersen

Dato : 27-10-07 20:57

> [...]
>
> <Viktor
>
> Det bevirker bare at man får muligheden for at sætte lyd på tryk på num

Ak ja, så blev jeg så meget klogere - ÆV!

Viktor