MS Windows
briani 27239
Medion Recovery dvd
Fra : NEWS

Dato : 27-10-07 14:26

Jeg har en recovery dvd til min bærbar, som havde installeret vista da jeg
købte den.
Kan jeg bruge den dvd til at rep. min vista installation, eller er den kun
til at lave min
så den var som da jeg købte den.?

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 27-10-07 15:47

On Sat, 27 Oct 2007 15:25:58 +0200, "NEWS" <sjhdsjhj@ljksdjskdj.dk>
wrote:

> [...]
>købte den.
>Kan jeg bruge den dvd til at rep. min vista installation, eller er den kun

Den laver din pc om til sådan den var da du købte den..

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 27-10-07 18:01

"NEWS" <sjhdsjhj@ljksdjskdj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> købte den.
> Kan jeg bruge den dvd til at rep. min vista installation, eller er den kun

Du kan muligvis lave en slipstream ud af din installationsdvd, med
programmet vlite. Som du kan bruge til at lave en repair med. Det er hvad
jeg fik at vide på et tidspunkt her i gruppen, da jeg spurgte om det samme,
men det er bare ikke lykkedes for mig.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Akadut

Dato : 28-10-07 11:24

> [...]
> købte den.
> Kan jeg bruge den dvd til at rep. min vista installation, eller er den kun

Til det halve dusin Medioner jeg har/har haft, har der **altid** **foruden**
muligheden for at genskabe indstillingerne ved købet medfulgt en 'original',
helt ren Windows XP/Vista-cd. Herudover andre skriver med de installerede
programmer.
Med andre, finder du den rigtige skive, kan du reparere.

(Den rene er endda så ren, at den kan installeres på alle mulige computere.
At den så kun lever tre dage pga. aktivering er en anden sag.)

Fra : NEWS

Dato : 28-10-07 14:54

"Akadut" <akadut@div.xx> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> (Den rene er endda så ren, at den kan installeres på alle mulige
> computere. At den så kun lever tre dage pga. aktivering er en anden sag.)

ok tak for svar

ville jeg kunne bruge en original dvd af vista, til at rep. min version af
vista ?