MS Windows
briani 27239
adgangskode i windows xp
Fra : ks

Dato : 27-10-07 09:18

Min søns kammerat har lavet en kode i windsows xp (ikke bioskode) og nu har
jeg lige sat hans pc til for de skal spille sammen....

nu kan han bare ikke huske sin kode.

Mit spg er så:

kan man omgå denne kode ved at komme i bios og lave noget?

selv når jeg starter i fejlsikret tilstand vil den have et brugernavn og
kode for at komme i gang....

Det er en HP 2-3år gammel; hvordan kommer man i Bios på en sådan?

på forhånd tak

mvh
Kenneth

Fra : Lars

Dato : 27-10-07 09:40

Prøv at ændre brugernavnet til administrator, hvis du er heldig så er der
ikke password på denne konto

/Lars

Fra : ks

Dato : 27-10-07 19:19

det virkede med administrator
De har spillet WOW hele dagen nu.....
mvh
Kenneth

Fra : hcma

Dato : 27-10-07 09:41

> [...]
> kode for at komme i gang....
>
> Det er en HP 2-3år gammel; hvordan kommer man i Bios på en sådan?

prøv at tage et kig her: http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no5
m v h
hcma

Fra : ai

Dato : 27-10-07 10:45

her er Microsoft's løsning: http://support.microsoft.com/kb/321305
Og tag også et kig her, hvis Administrator-kontoen er forsvundet p.g.a. at
en brugerkonto er aktiv
//ani

Fra : ks

Dato : 27-10-07 11:43

takker - vil straks prøve
mvh
kenneth

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 27-10-07 18:02

On Sat, 27 Oct 2007 10:17:50 +0200, "ks"
<kenned@FJERNSPAMofir.dk> wrote:

> [...]
>kode for at komme i gang....
>
>Det er en HP 2-3år gammel; hvordan kommer man i Bios på en sådan?

Når den forlanger kode, tast 12345
jeg garanterer ikke, jeg kan ikke huske om jeg selv har brugt den
mvh
Ebbe